Avalon Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Har noen her erfaring med mascara som skal krølle vippene? Jeg har korte og helt rette vipper. Tar gjerne i mot forslag til mascara som krøller, både dyre og billige, lurer også på hvilken sort kost som er på disse. Om det er den gode gamle kosten eller plastikkost. Helst mascaraer man får tak i her i norge og ikke de man kan kjøpe på f.eks strawberry og andre slike steder.
Gjest LC Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 har samme problem, korte og rette vipper som nesten peker litt nedover Dessverre er den eneste mascaraen som har funket ikke i salg i butikker lenger. Flextencils fra Lancome i VANNFAST versjon. Den er mulig å få tak i på strawberry og du må bruke vippetang først, men den er den eneste som gir buede vipper etter påføring av mascara for meg. Har noen her erfaring med mascara som skal krølle vippene? Jeg har korte og helt rette vipper. Tar gjerne i mot forslag til mascara som krøller, både dyre og billige, lurer også på hvilken sort kost som er på disse. Om det er den gode gamle kosten eller plastikkost. Helst mascaraer man får tak i her i norge og ikke de man kan kjøpe på f.eks strawberry og andre slike steder.
Gjest nn Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 har samme problem, korte og rette vipper som nesten peker litt nedover Dessverre er den eneste mascaraen som har funket ikke i salg i butikker lenger. Flextencils fra Lancome i VANNFAST versjon. Den er mulig å få tak i på strawberry og du må bruke vippetang først, men den er den eneste som gir buede vipper etter påføring av mascara for meg. denne har ikke plastkost
Avalon Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2009 denne har ikke plastkost Takker for svar Jeg har lenge villet prøve Givenchy PHENOMEN EYES MASCARA, men denne selges jo ikke i norge... Meeen, kjøpte den nettopp på ebay, og krysser fingrene for at tolltrollet holder seg unna pakken!! Skikkelig kjipt å ha sånne vipper som oss synes jeg!
laperla Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har også korte og rette vipper... Mine favoritter er Iconic fra Dior og Masterpiece max fra Max factor. I kombinasjon med Model Co's Lash wand.
hufsa! Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Jeg har også korte og rette vipper... Mine favoritter er Iconic fra Dior og Masterpiece max fra Max factor. I kombinasjon med Model Co's Lash wand. Samme her,med Dior og Model Co etter anbefaling av deg.Er superduper fornøyd så spør bare deg igjen om det er noe,he he.Takk takk,en ny verden og finere vipper enn noen gang.
laperla Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Samme her,med Dior og Model Co etter anbefaling av deg.Er superduper fornøyd så spør bare deg igjen om det er noe,he he.Takk takk,en ny verden og finere vipper enn noen gang. *Smiler* Så fint at det passa for deg også Hyggelig å kunne være til hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå