lucy_in_the_sky Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 nope.. Har ikke sett dongerijakker på åresvis, heldigvis..
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Dongerijakker er en av de heteste trendene denne våren.
Gjest Anerikke Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Aner ikke om det er in eller ikke. Jeg bruker min hver vår og sommer. Den er ganske lys og fra Levi`s. Jeg er kjempeglad i den, og kommer ikke til å slutte å bruke den med det første!
Ambivalent Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Dongerijakker er en av de heteste trendene denne våren. Det er sant.
Aftensol Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Bare et lite tips: det ser ikke noe bra ut i det hele tatt hvis man har samme farge på buksen som jakken! Det ser harry ut Ellers så pass på å kjøpe en med et fint snitt..
Gjest Catwoman Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 nope.. Har ikke sett dongerijakker på åresvis, heldigvis.. Jeg ser mange med olajakker vert eneste år jeg. Tenker egentlig på olajakke som et tidløst plagg som aldri går av moten. Snitt og farger og sånn forandre seg da.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 når en er i begynnelsen av 20-åra..? :s Det var veldig trendy i fjorsommer iallefall! Leser dere ikke moteblogger og moteblad folkens??! Man kan godt bruke den i år også. Samme med skinnjakke.
Liss Skrevet 16. mars 2009 #10 Skrevet 16. mars 2009 (endret) Denimjakker er skikkeli in igjen, ja! Bruk den til en fin kjole, eller ei stram skinnbukse feks.. Det har jo egentlig alt å si hvordan man styler den om det ser kjerring ut, eller ikke. Men ja, ikke bruk den i lag med ei jeansbukse i samme farge.. Det tror jeg fort kan bli litt kjerring. Til ei hvit jeansbukse kan det kanskje derimot være litt kult..? Evt. bare ei vanlig hvit bukse.. Sommerlig og fresht.. http://lissmari.blogspot.com/ Endret 16. mars 2009 av Liss
Liss Skrevet 16. mars 2009 #11 Skrevet 16. mars 2009 Denimjakker er skikkeli in igjen, ja! Bruk den til en fin kjole, eller ei stram skinnbukse feks.. Det har jo egentlig alt å si hvordan man styler den om det ser kjerring ut, eller ikke. Men ja, ikke bruk den i lag med ei jeansbukse i samme farge.. Det tror jeg fort kan bli litt kjerring. Til ei hvit jeansbukse kan det kanskje derimot være litt kult..? Evt. bare ei vanlig hvit bukse.. Sommerlig og fresht.. http://lissmari.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå