Gå til innhold

Midlertidig hårfarge?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Finnes det en midlertidig hårfarge som kan farge mitt blonde hår mørkebrunt, og som går ut etter kort tid i vask? Hjemmefarging eller hos frisøren? Håper på raskt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Finnes det en midlertidig hårfarge som kan farge mitt blonde hår mørkebrunt, og som går ut etter kort tid i vask? Hjemmefarging eller hos frisøren? Håper på raskt svar!

Frisør! du må forklare dem dette. De hjelper deg og får det til :) så dette skal nok gå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Du kan gjøre det hjemme, men jeg vl anbefale deg å gå til frisør, for hjemmefarging kan være tricky med å få det jevnt. Og fargen kalles semi-permanent eller minikolorasjon. Går gradvis etter 6-8 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjøre det hjemme, men jeg vl anbefale deg å gå til frisør, for hjemmefarging kan være tricky med å få det jevnt. Og fargen kalles semi-permanent eller minikolorasjon. Går gradvis etter 6-8 uker.

Men går fargen virkelig helt ut? Mener å ha lest at noe farge vil bli sittende igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Det går ut veldig gradvis, og du vil ikke være helt blond igjen etter åtte uker såklart. Det kan ta et par måneder før det er helt ute, og det kan være et lite skjær igjen, om du tar en farge med rødt i kan hårfargen din virke litt varmere, og omvendt om du tar en veldig kald brunfarge.

Jeg var helt blond, og farget håret mørkt, mørkt, mørkt brunt på grensen til sort, hos frisøren en gang. Det tok ca et halvt år før håret mitt var tilbake til normalt, men det var en VELDIG mørk farge, og håret mitt trekker til seg farge veldig lett, for det er ganske porøst og slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...