Gå til innhold

Gutter i utdrikkingslaget til bruden?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forloveren_*
Skrevet

Hei.

Skal arrangere utdrikkingslag til min beste veninne igjennom hele livet. Så har egentlig veldig kontroll på gjestene. Eneste jeg lurer på er: Hun er supervenn og har vært det i mange mange år med en gutt (homse). Er det greit å invitere han i ett utdrikninglag for en jente?? Har liksom intrykk av at det bare er jenter i bruden sitt og gutter i brugdommen sitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hadde synes det var kult, jeg..

Skrevet
Hei.

Skal arrangere utdrikkingslag til min beste veninne igjennom hele livet. Så har egentlig veldig kontroll på gjestene. Eneste jeg lurer på er: Hun er supervenn og har vært det i mange mange år med en gutt (homse). Er det greit å invitere han i ett utdrikninglag for en jente?? Har liksom intrykk av at det bare er jenter i bruden sitt og gutter i brugdommen sitt...

Det er sikkert helt greit. :) Tror de fleste går vekk fra den regelen om kun samme kjønn.. Da min venninne giftet seg i fjor, hadde mannen hennes utdrikningslag med venner av begge kjønn. Det hadde venninna mi oxo, bare at guttene kom på kvelden for å være med på drikkinga. De synes vel ikke det er så morsomt med "jentetingene" som skjer tidligere på dagen ;)

Når jeg skal ha utdrikningslag nå, så har jeg gitt beskjed om at jeg oxo vil ha med guttevenner på kvelden. Noe annet ville vært utenkelig, da jeg har mest guttevenner egentlig... ;)

Skrevet

Hvis planen er sånn at det kun er jenter i jente utdrikningslag, og gutter i gutte utdrikningslag så sliter jeg litt, har et utallige guttevenner, men jentevenner er det dårligere med, har kanskje 1-2 og evt jenter jeg kjenner gjennom guttevenner.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg håper da inderlig at min beste venn gjennom 14 år, som tilfeldigvis er gutt, hadde fått komme i mitt utdrikningslag! Poenget er vel at man tar med de beste vennene sine, ikke hvilke kjønn de er. Syns absolutt du kan invitere ham.

Om du er veldig usikker kan du jo høre med bruden, da :)

Skrevet

heihei.

jeg har vært forlover for min beste venninne siden barndomen og ja jeg inviterte en kompis av oss. vi gikk for de tre musketerer, og det var helt naturlig for meg å invitere han.

spurte også bruden da om hun ville ha bare jenter eller om hun ville at han og sku komme:)

vi hadde en storartet dag! spiller ingen rolle om en gutt er med i mine øyne =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...