Gå til innhold

Treffe x'en på byn..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_skeptisk_*
Skrevet

Hvordan skal jeg forholde meg til eksen på byn?

Det var hun som dumpet meg for noen uker siden pga hun mistet følelsene for meg...

Har vært på byn 2-3 ganger i uken siden hun slo opp.. Har truffet hun halvparten av gangene ute, og da sett hun med en gutt fra klassen hun nylig ble kjent med..

Jeg har sett de holde hverandre i hendene og jeg har store problemer med dette. Mulig jeg bare tror så veldig at de holder på at jeg bare innbiller meg alt mulig rart, men vondt gjør det uansett.

Vi drar ut på de samme stedene pga det er der alle fra skolen vi går på drar. Har mange felles venner og går delvis i samme klasse så det er vanskelig å kutte kontakten helt..

Hun har sagt at hun ikke har noe på gang med han fyren. Bare er venner, og det ikke er noe interesse utover vennskap der. Men jeg greier ikke å legge fra meg tanken om at hun og han kommer til å ende i samme seng en kveld... Hun har jo lov til det, men jeg er ikke kommet over hun enda og da gjør det veldig vondt å se hun med andre gutter på byn...

Hva skal jeg gjøre for å "vinne" over eksen? Føler hun tråkker meg lengre ned hver gang jeg ser hun...

Føler jeg blir innpåsliten ovenfor henne og det ønsker jeg jo ikke...

Vil gi hun avstand og sånn, men jeg slutter ikke å dra på byn pga henne...

Lenge siden jeg har vært på sjekkeren nå så bare lurer på hva som er vanlig "oppførsel" av en nysingel 21 år gammels jente?

Normalt å holde en "kompis" i hånden på byn, dra på et utested kun med han (uten alle venninner osv). Rett og slett gi så mye oppmerksomhet til en "ny venn" som man ikke har romantiske følelser for?

Venter egentlig bare på at hun skal si i fra til meg om at hun holder på med han likevel slik at jeg kan komme meg langt vekk fra hun. Men det gjør hun ikke...

Hva skal jeg gjøre?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å glem hele dama, selv om det er vanskelig.

Slutt å sende meldinger, eller opprettholde kontakt på en annen måte.

Og gå ut andre steder enn der hun pleier, selv om du treffer kjente på disse stedene.

Det blir bare vondt værre når du ser eller holder kontakt med henne så ofte. Det aller beste er å droppe hele henne, og finne deg et liv uten henne.

Gjest Gjest_skeptisk_*
Skrevet

Ja.. Det er jo lettere sagt enn gjort:)

Men er vel det eneste fornuftige...

For noe dritt...

Vurdert å slette hun som venn på facebook også.. men har jo lyst å kunne snike litt på profilen hennes en gang i blant :gjeiper:

Problemet med å gå i samme klasse og alt det der blir jo at hun ikke får sjangse til å savne meg siden vi ser hverandre så og si hver dag.. Mens jeg savner henne mer hver gang jeg ser hun...

Men ja, skal gi brune puber et forsøk! hehe

Skrevet

Ja gjør det, og kanske du finner den store K i ditt liv der:)

Slett henne fra facebook, la henne tro at du er ferdig med henne.

Dette er kvinnelist, og funker som bare det:)

Veldig mange kvinner ønsker fortsatt å være i sentrum for exen, og blir usikker når det motsatte skjer. Kan være at det er verdt et forsøk

Gjest Gjest_skeptisk_*
Skrevet

Problemet med å slette henne fra FB er jo hvis jeg blir den som adder henne igjen om en ukes tid. hehe

Det ville jo ikke tatt seg så bra ut;)

Gjest Gjest
Skrevet
Slett henne fra facebook, la henne tro at du er ferdig med henne.

Dette er kvinnelist, og funker som bare det:)

Sant :)

Skrevet

Hei TS. Er i samme situasjon vi to. Bare at jeg i tillegg bor i samme hybelhus som min eks. Og hun har ny type allerede. Det er et gammelt og slitt hybelhus, og veggene er ikke akkurat lydtette. Tenk at "jenta mi" sitter og suger en annen gutt... Jeg slo opp fordi hun var utro.

Slett og blokk henne fra facebook og msn. Slett henne fra mobilen også slik at du slipper fyllemeldinger. Og bare overse henne generelt. Bit tenna sammen og drit i henne. Selv om dette gjør utrolig vondt inni deg, så prøv å ikke vis det utad. Etterhvert så går det over.

Og treff andre jenter!

Gjest Gjest_skeptisk_*
Skrevet

Hvis du klarer, vær den voksne her.. La henne holde på, overse henne, snakk me andre jenter i klassen. Exen min slettet meg fra FB og msn og slikt. Jeg gjorde det slutt. Synes dette var litt teit da, han har personer han ikke har sett på 10 år der inne, men jeg som var samboer i ti år slettet han. Ikke det store bryet fra meg, men i vår alder å etter alle de årene trodde jeg vi kunne oppføre oss normalt ovenfor hverandre. Så vær den voksne du! Ha det fint og flott så lenge hun ser, tror hun tenker mer på det, enn å slette alt.

Gjest Gjest-skeptisk
Skrevet

Har nå slettet telefon nummeret hennes ihvertfall. (kan det desverre utenat også, men det husker jeg nok ikke når jeg er full.. hehe

Så nå skal jeg prøve å unngå å sende sms / ringe på fylla.. Har egentlig ikke gjort det de siste byturene, men de gangene jeg har truffet hun ute har jeg sendt melding og ringt hun. Vet det er det dummeste jeg kan gjøre, men kan ikke gjøre noe med det nå.

Har nok bare gjort vondt værre, og jeg skjønner at hun føler jeg har lagt et voldsomt press på hun.

Men nå har jeg innsett at det er slutt og skal la hun være i fred. Hvem vet, kanskje hun kommer til å savne meg litt til en forandring.

Vanskelig er det, men nå må jeg bare skjerpe meg her! hehe

Faktisk utrolig å lese hvor mange som har det akkurat likt som meg her inne!

Gjest Gjest-skeptisk
Skrevet

Glemte å si en ting.. Har i det siste brukt enorme summer på klær..

Eneste som får meg til å føle bra ser det ut som.

Må finne tilbake selvtillitten min. Den forsvant helt da hun slo opp..

Godt å ha ny "spante jakke" på byn :ler:

Gjest Gjest_Unhappy_*
Skrevet
Glemte å si en ting.. Har i det siste brukt enorme summer på klær..

Eneste som får meg til å føle bra ser det ut som.

Må finne tilbake selvtillitten min. Den forsvant helt da hun slo opp..

Godt å ha ny "spante jakke" på byn :ler:

Skjønner godt hva du mener akkurat der. Ble slutt med typen for 3 uker sia og jeg liker å shoppe for å føle at jeg har noe nytt, føler meg fresh fordi selvtillitten rett og slett er på bånn. Men vi klarer å bygge den opp igjen! Det tar bare litt tid, og det kommer til å gjøre vondt, jeg har villet kontakte eksen min mange ganger, men jeg har faktisk ikke gjort det siden det ble slutt. Ikke noe mas fra min side, han skal faen meg få savne meg og hvis han ikke gjør det så screw him! Mer kontakt med eksen din gjør det bare verre og utsetter prosessen din med å komme over henne. Det jeg tenker på når jeg føler trangen til å sende mld til eksen er at da går alt jeg har slitt og jobbet for i dass, da er alle disse 3 ukene til ingen nytte. Så ta en dag av gangen og hver stolt for hver dag som går der du ikke sender melding til henne! Lykke til;)

Gjest Flode
Skrevet
Ja gjør det, og kanske du finner den store K i ditt liv der:)

Samboeren min gikk på de hippeste av de hippeste utestedene i byen, men en dag ble han litt for full og ville lufte seg litt. Det var kaldt så han tusslet inn på den bruneste puben av dem alle for å få igjen varmen, og der innerst i hjørnet satt jeg å blomstret... :rødme:

Gjør det du kan for å føle deg vel; kjøp nye klær, flirt og kos deg, og prøv å skift litt beite om så ikke for å treffe en ny dame, så bare for å få henne litt på avstand...

Hvis dere har en grei tone kan du jo spørre henne om det er noe på gang, presiser at du ikke kommer til å gjøre noe for å hindre dem, men at du spør bare for at du skal være forbredt på om de ramler fulle og klinende inn på samme sted som du er...

Gjest Gjest-skeptisk
Skrevet

Litt offtopic dette innlegget, men har en dårlig dag i dag og følte for å skrive noen setninger:)

Spurte hun for to uker siden, og hun svarte da at det ikke var noe. Jeg stolte på hun og var glad for at hun var ærlig. Men det er da sånn at hun henger konstant med han på byn. Vi går alle i samme klasse. Jeg tar opp noen fag hun har.. Mulig det bare er en fylla ting, de har ikke kjent hverandre noe lenge, hun ble kjent med han som mange andre på klassetur jeg ikke var med på like før hun slo opp... På skolen snakker de ikke med hverandre, selv ikke i de fagene jeg ikke har sammen med de.

Jeg føler jeg maser hvis jeg spør hun mer om det så det skal jeg ikke gjøre. Bare bite tennene sammen og la hun drive på med sitt er nok det beste jeg kan gjøre. Jeg lever fortsatt i håpet, om at det kan bli oss igjen hvis jeg bare gir hun avstand en stund nå, (ja jeg vet jeg ikke bør håpe det, men elsker hun fortsatt!)

Det er vel derfor jeg er litt sjalu på han fyren også..

Vi har hatt en god tone hele veien. litt krangling etter hun slo opp, men har hatt noen fine kvelder på sofaen sammen...

Jeg har drete meg litt ut med å sende litt følelsesladede meldinger på fylla og sånn, men det er vel nesten bare å regne med, har faktisk kun skjedd de gangene jeg har truffet hun ute vel å merke..

Skal ta opp noen fag til høsten og så jeg er stuck med å se hun nesten hver bidige dag på skolen, så jeg ser for meg at det kommer til å ta lang tid å komme over hun... Jævlig kjipt at jeg ikke gjorde en bedre innsats i de fagen i fjor;) hehe

Håper bare det er en fylla ting hun driver på med, at hun må ha en gutt å henge med eller noe sånn. Kan jo være en fyllating hun har liksom, hun er jo alltid dritings på byn så det kan være greit å ha en hånd å holde i så hun ikke blir kastet ut;)

Bare håper de ikke begynner å henge sammen på kveldene utenom fylla, for hun er såå mye mer sjarmerende edru:) Faktisk helt fantastisk dame! Hadde aldri trodd jeg skulle greie å kapre henne der jeg traff hun på et vors i oktober:)

Hvis hun bare kan fortelle meg at det er noe pågang hadde alt vært mye bedre for min del. Da hadde jeg sagt adjø og aldri snakket med hun igjen...

Da føler jeg at hun er falsk som sa da hun slo opp at hun ikke var helt klar for et forhold likevel (selv om hun var veldig klar da vi ble sammen), at det kanskje gikk for fort osv.. Da er det verdiløst i mine øyne, og hun kunne like gjerne sagt at hun rett og slett var drittlei meg eller noe sånn...

Jeg er ikke en sjalu gutt og sånn til vanlig, hadde ingen problemer med at hun var med andre gutter og sånn da vi var sammen. Har alltid stolt 100% på henne og vi har vært veldig trygg på hverandre på alle måter..

Jeg er nok rett og slett bare bitter for å ha mistet hun som betydde så mye for meg..

Hvorfor kunne ikke bare alt vært som før..... "sukk"

Gjest Gjest
Skrevet
Litt offtopic dette innlegget, men har en dårlig dag i dag og følte for å skrive noen setninger:)

Spurte hun for to uker siden, og hun svarte da at det ikke var noe. Jeg stolte på hun og var glad for at hun var ærlig. Men det er da sånn at hun henger konstant med han på byn. Vi går alle i samme klasse. Jeg tar opp noen fag hun har.. Mulig det bare er en fylla ting, de har ikke kjent hverandre noe lenge, hun ble kjent med han som mange andre på klassetur jeg ikke var med på like før hun slo opp... På skolen snakker de ikke med hverandre, selv ikke i de fagene jeg ikke har sammen med de.

Jeg føler jeg maser hvis jeg spør hun mer om det så det skal jeg ikke gjøre. Bare bite tennene sammen og la hun drive på med sitt er nok det beste jeg kan gjøre. Jeg lever fortsatt i håpet, om at det kan bli oss igjen hvis jeg bare gir hun avstand en stund nå, (ja jeg vet jeg ikke bør håpe det, men elsker hun fortsatt!)

Det er vel derfor jeg er litt sjalu på han fyren også..

Vi har hatt en god tone hele veien. litt krangling etter hun slo opp, men har hatt noen fine kvelder på sofaen sammen...

Jeg har drete meg litt ut med å sende litt følelsesladede meldinger på fylla og sånn, men det er vel nesten bare å regne med, har faktisk kun skjedd de gangene jeg har truffet hun ute vel å merke..

Skal ta opp noen fag til høsten og så jeg er stuck med å se hun nesten hver bidige dag på skolen, så jeg ser for meg at det kommer til å ta lang tid å komme over hun... Jævlig kjipt at jeg ikke gjorde en bedre innsats i de fagen i fjor;) hehe

Håper bare det er en fylla ting hun driver på med, at hun må ha en gutt å henge med eller noe sånn. Kan jo være en fyllating hun har liksom, hun er jo alltid dritings på byn så det kan være greit å ha en hånd å holde i så hun ikke blir kastet ut;)

Bare håper de ikke begynner å henge sammen på kveldene utenom fylla, for hun er såå mye mer sjarmerende edru:) Faktisk helt fantastisk dame! Hadde aldri trodd jeg skulle greie å kapre henne der jeg traff hun på et vors i oktober:)

Hvis hun bare kan fortelle meg at det er noe pågang hadde alt vært mye bedre for min del. Da hadde jeg sagt adjø og aldri snakket med hun igjen...

Da føler jeg at hun er falsk som sa da hun slo opp at hun ikke var helt klar for et forhold likevel (selv om hun var veldig klar da vi ble sammen), at det kanskje gikk for fort osv.. Da er det verdiløst i mine øyne, og hun kunne like gjerne sagt at hun rett og slett var drittlei meg eller noe sånn...

Jeg er ikke en sjalu gutt og sånn til vanlig, hadde ingen problemer med at hun var med andre gutter og sånn da vi var sammen. Har alltid stolt 100% på henne og vi har vært veldig trygg på hverandre på alle måter..

Jeg er nok rett og slett bare bitter for å ha mistet hun som betydde så mye for meg..

Hvorfor kunne ikke bare alt vært som før..... "sukk"

Ønsket alt kunne være som før jeg og...eller ikke helt, tenk på negative ting, hvis det fins. Og husk og se framover! Ikke dvel på fortiden, lettere sagt enn gjort, men er verdt et forsøk;)

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Hvordan skal jeg forholde meg til eksen på byn?

Det var hun som dumpet meg for noen uker siden pga hun mistet følelsene for meg...

Har vært på byn 2-3 ganger i uken siden hun slo opp.. Har truffet hun halvparten av gangene ute, og da sett hun med en gutt fra klassen hun nylig ble kjent med..

Jeg har sett de holde hverandre i hendene og jeg har store problemer med dette. Mulig jeg bare tror så veldig at de holder på at jeg bare innbiller meg alt mulig rart, men vondt gjør det uansett.

Vi drar ut på de samme stedene pga det er der alle fra skolen vi går på drar. Har mange felles venner og går delvis i samme klasse så det er vanskelig å kutte kontakten helt..

Hun har sagt at hun ikke har noe på gang med han fyren. Bare er venner, og det ikke er noe interesse utover vennskap der. Men jeg greier ikke å legge fra meg tanken om at hun og han kommer til å ende i samme seng en kveld... Hun har jo lov til det, men jeg er ikke kommet over hun enda og da gjør det veldig vondt å se hun med andre gutter på byn...

Hva skal jeg gjøre for å "vinne" over eksen? Føler hun tråkker meg lengre ned hver gang jeg ser hun...

Føler jeg blir innpåsliten ovenfor henne og det ønsker jeg jo ikke...

Vil gi hun avstand og sånn, men jeg slutter ikke å dra på byn pga henne...

Lenge siden jeg har vært på sjekkeren nå så bare lurer på hva som er vanlig "oppførsel" av en nysingel 21 år gammels jente?

Normalt å holde en "kompis" i hånden på byn, dra på et utested kun med han (uten alle venninner osv). Rett og slett gi så mye oppmerksomhet til en "ny venn" som man ikke har romantiske følelser for?

Venter egentlig bare på at hun skal si i fra til meg om at hun holder på med han likevel slik at jeg kan komme meg langt vekk fra hun. Men det gjør hun ikke...

Hva skal jeg gjøre?:)

Bank fyren, gi dama beskjed om at skal ho pule rundt så får ho gjøre det et anna sted.

Mange kjerringer har mann på gress lenge før de slår opp, det er antagelig det som har skjedd her også. Ho er nok sammen med denne fyren i løpet av noen uker, så gi han juling nå først som sist.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror du skal dropppe å følge rådet ovenfor her ;)

Men er nok bare å innse at det er ikke din sak lenger om hun roter med andre, forelsker se i andre osv..

Gjør deg selv en tjeneste og tenk, JEG DRITER I HVA HUN GJØR.

For det er eneste måten å komme seg videre på.

Hvis ikke kommer du til å gruble deg inn i en depresjon, eller drite deg selv ut gang på gang med meldinger på fylla o.l.

Er det slutt, så er det slutt!

Gjest Gjest-skeptisk
Skrevet

Hadde en prat med hun i går om alt dette her.. Hun var like forvirret som meg om hvordan det plutselig var slutt for hennes del. Og har ingen planer om å involverer seg med noen i den nærmeste fremtid.

Hun insisterte på at det ikke var noe mellom hun og han karen...

Og jeg tror hun.

Men så får jeg vite av en kompis i dag at han mente han så de to gå rundt i sentrum i går kveld. Hvorfor kunne hun ikke sagt det til meg i går hvis det virkelig var de liksom siden vi hadde en "oppklaring" samtale...

Er dritt lei alt dette her nå, hun er nok like lei.

Så nå gjør jeg det beste for å blokkere henne helt. Drite i hun og la hun gjøre som hun vil.

Hadde ikke trodd jeg betydde så lite for hun, at hun kanskje har funnet seg en ny noen dager etter hun slo opp.. Men sånn kan det gå...

Skrevet

Jeg hadde ikke dratt på byen med bare en gutt, og holdt han i hånda hvis vi bare var venner. But that's just me.

Slett hu fra Facebook, slett mobilnummer osv. Du kommer deg ikke fortere over henne bare fordi du har muligheten til å "snoke" i livet hennes. Om mulig vil det bare få deg til å være opphengt i hu enda lengre.

Jeg hadde funnet meg et annet sted å gå på byen til jeg visste jeg var komfortabel med å møte hu. Det er jo ikke noen vits i å plage seg selv, for å si det på den måten.

Skrevet

Hun eksen din virker veldig barnslig, men så er hun bare 21 år da?

Det går jo an å gi en skikkelig forklaring når man slår opp med en person, slik at den som blir dumpet ikke blir sittende med en haug me spørsmål etterpå. Såpass kan man gi en person man tross alt har vært glad i.

Ut i fra det jeg skjønner fra det TS skriver så fant hun seg en annen, ganske enkelt. Kunne hun ikke bare sagt det da? Istedet for å ha deg på vent slik.

Nei. Kutt henne ut av livet ditt, slik alle andre her sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...