Gå til innhold

skjer det noe uforklari ting hjeme hos deg

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

???

Ikke en eneste ting.

Skrevet

det gjorde det, men vi fikk besøk av en mann som fjernet det ;)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ja, her skjer det mye uforklarlig. Jeg har nettopp flyttet hjemmefra, og i den nye leiligheten så forsvinner ikke tomme dorullshylser eller fulle søppelposer vekk av seg selv!! Oppvaskamaskinen henter heller ikke glassene jeg har brukt, og det produseres dotter av støv overalt helt av seg selv, som jeg aldri har sett før!! Så her skjer det mye rart jeg, jeg skjønner ingenting! Hjelp!

Skrevet

Det eneste rare som skjer her hos meg, som jeg kommer på i farta, er at halvparten av de fleste sokkeparene ser ut til å forsvinne helt av seg selv. Det er ikke bare her, det har vært sånn uansett hvor jeg har bodd.

Skrevet
Det eneste rare som skjer her hos meg, som jeg kommer på i farta, er at halvparten av de fleste sokkeparene ser ut til å forsvinne helt av seg selv. Det er ikke bare her, det har vært sånn uansett hvor jeg har bodd.

Det skjer i de fleste hjem. Det er sokkemosteret som spiser sokker fra vaskemaskinen. Det nytter ikke å bli sint på det stakkars, det kan ikke noe for at det er den eneste føden som er spiselig for et stakkars sokkemonster.

Skrevet

:ler::skratte:

så det er ikke bare meg som har det sokkeproblemet og at ting ikke skjer av seg selv altså! :fnise:

Skrevet (endret)
:ler::skratte:

så det er ikke bare meg som har det sokkeproblemet og at ting ikke skjer av seg selv altså! :fnise:

Nei, det er et veldig vanlig problem. Egentlig er det vel på tide at politiet ser på det? :klø:

Endret av The Kitten
Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet
Ja, her skjer det mye uforklarlig. Jeg har nettopp flyttet hjemmefra, og i den nye leiligheten så forsvinner ikke tomme dorullshylser eller fulle søppelposer vekk av seg selv!! Oppvaskamaskinen henter heller ikke glassene jeg har brukt, og det produseres dotter av støv overalt helt av seg selv, som jeg aldri har sett før!! Så her skjer det mye rart jeg, jeg skjønner ingenting! Hjelp!

Jepp det der er et helt alminnelig problem og det er noe skikkelig dritt. Ikke er det rene klær i skapet heller og når jeg prøver å hinte til klærne ved å faktisk putte dem i vaskemaskinen er de frekke nok til å bli liggende helt til jeg hinter videre ved å legge dem i tørketrommelen. Skjer hver helg.

Noen jeg kjenner ville teste ut det der med lodotter så før de dro på ferie så vasket de skikkelig og slukket alle lys. De var helt sjokkskadet etter 3 uker ferie da de kom tilbake og lodottene av seg selv hadde inntatt plassene sine igjen. Hvem hadde spredd dem mens de var borte?

Skrevet

Jeg tror det er nisser som stjeler sokker, de bruker dem som soveposer til ungene sine, og antakelig er det dem som lager lodotter også - har dere sett nissehår? Dott i dott, grått og fjonete. Akkurat samme konsistens som disse lodottene, så de røyter nok veldig der de tusser rundt på sokkejakt.

Skrevet
Nei, det er et veldig vanlig problem. Egentlig er det vel på tide at politiet ser på det? :klø:

ja jeg tror det er på tide nå! :lur:

men skjønner ikke hvorfor denne sokketyven aldri slutter og ta sokkene, han må jo ha en hel masse med sokker nå!! :kjefte:

Skrevet

Her formerer hybelkaninene seg som - hmmm.. ja - kaniner! Og det til tross for at jeg støvsuger MINST 2 ganger i året! *sjokkert*

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet
Her formerer hybelkaninene seg som - hmmm.. ja - kaniner! Og det til tross for at jeg støvsuger MINST 2 ganger i året! *sjokkert*

Det er bare å resignere.

Når man i tillegg har elektronisk utstyr som pc, tv og stereoanlegg så har man skapt den perfekte hybelkaninfarmen. Lurer på hva klekketiden egentlig er? 5 minutter? 10?

Skrevet

Sokketyven, er han i slekt med han som legger alle klærne inni dynetrekket?

Skrevet

Jeg tror de er mann og kone

Skrevet

Min teori er at det er påskeharen som står bak alle disse strekene. Noe må han jo gjøre når det ikke er påske.

Skrevet
Min teori er at det er påskeharen som står bak alle disse strekene. Noe må han jo gjøre når det ikke er påske.

Jeg vikarierte for ham på en førskole i California en påske for hundre år siden, så han driver nok på da også er jeg redd.

Skrevet

Hm, ja disse grå dottene som bor under møbler. Jeg tror de karrer seg ut gjennom støvsugeren, og finner veien "hjem"igjen. :)

Ellers så har vektøy den egenskapen at de forsvinner, og så ber jeg "småfolket" om å få verktøyet tilbake etter at de er ferdig med det de skule gjøre, og så finner jeg utstyret på en helt annen plass en den mest logiske.

Skrevet

Joda det skjer mye hjemme og borte hos meg.

Særlig i hue.

Jeg kan lese utenpå hva enkelte personer heter...............

Jeg kan se hva enkelte mennesker tenker..............

Jeg kan se inn i min egen fremtid...............

osv osv...............

Jada det skjer mye oppi hue mitt, enten jeg er hjemme eller borte :)

Skrevet (endret)

Ja det gjør det så absolutt. Jeg begynte å merke for et par år siden at alt jeg satte fra meg forsvant når jeg fem minutter senere skulle ha det. Det merkelige var at fenomenet oftest forekom på kjøkkenet. Jeg la meg på lur for å finne ut av hvem det var som ville plage meg ut i galskapen, og tok synderen på fersk gjerning. Det var et vesen av hankjønn som kom snikende frem på sokkelesten. Med et fornøyd smil forsynte han seg av varene som sto på benken og puttet dem i kjøleskapet (hva faen har de der å gjøre???). Jeg bykset frem, grep tak i den utslitte t-shorten og snerret "Hva gjør du med matvarene jeg var i gang med å bruke?" Da blunket han forskrekket med sine store blå, og prøvde seg på en uskyldig "Jeg trodde du var ferdig jeg". (Ånei da, det trodde du nok ikke. Jeg vet hva du tenker :lur: )

Dette hustrollet er mistenkt for å drive rundt ellers i huset og flytte på tingene mine. Han nekter naturligvis for å ha sett noe til det jeg ettelyser. (det er naturligvis sånn de jobber). :laugh:

Det andre mysteriet her i huset har jeg enda ikke oppklart. Pengene mine har en egen evne til å tusle seg ut av kontoen min. Når jeg sjekker oversikten gjemmer de seg i uskyldige små beløp som de påstår at jeg har kjøpt noe for. Har jeg kjøpt en veske til flere hundre kroner kanskje? Ups, ja, jeg har visst det.. mysterie løst :rodme:

Edit: Må legge til at jeg er veldig glad i hustrollet mitt, så ingen misforstår meg. Og ordet troll er sagt med masse kjærlighet i denne settingen :klemmer:

Endret av Crow

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...