Gjest Gjest_Nora_* Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Hei. Har ganske fet hud med store porer, så tror at mineralsminke er det beste for meg. Men trenger noe som dekker godt og samtidig lar huden puste. Noen som har noE å anbefale? Helst ikke så dyrt, og hvis jeg må bestille, hvordan vet jeg hvilken farge jeg skal velge?
Hilde Christina Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Det finnes allerede en mill tråder om dette, søk litt.
mari4ever Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Hei. Har ganske fet hud med store porer, så tror at mineralsminke er det beste for meg. Men trenger noe som dekker godt og samtidig lar huden puste. Noen som har noE å anbefale? Helst ikke så dyrt, og hvis jeg må bestille, hvordan vet jeg hvilken farge jeg skal velge? www.everydayminerals.com Supert for fet hud ( sånn som min hud blir uansett med vanlig pudder) og billig:) utrolig bra dekkevne. hvis du skal velge type så får du for matte finish eller intensive formula som er for fet hud mange som er godt fornøyd med dette merket og holdbarheten:) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå