Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Har noen her erfaring med kosttilskuddet Evelle? Skal bedre hud, hår og negler. Noen som prøvd det og synes det hjelper?
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Nå har det seg slik at jeg jobber med å selge dette,men skal si helt ærlig hva jeg har hørt om det. Evelle er et av produktene vi faktisk får mye positive tilbakemeldinger på,men noen negative om at det ikke funker får vi jo også Har ikke prøvd det selv ,så skulle gjerne likt å hørt flere som kan si noe om det? Mye av tilbakemeldingene vi får går mest på negler(man merker d som oftes kjappest her) at de har blitt sterkere, ellers er d huden mange mener de legger merke på det i. hår derimot er det mange som kommer å sier at det ikke funker en døyt,men som sagt her kan man ikke vente seg at man tar noen piller i en mnd så blir håret glansfullt å tykkt,det som er ute er jo allerede dødt,men man må legge merke til det nye håret som vekser ut:)
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Nå har det seg slik at jeg jobber med å selge dette,men skal si helt ærlig hva jeg har hørt om det. Evelle er et av produktene vi faktisk får mye positive tilbakemeldinger på,men noen negative om at det ikke funker får vi jo også Har ikke prøvd det selv ,så skulle gjerne likt å hørt flere som kan si noe om det? Mye av tilbakemeldingene vi får går mest på negler(man merker d som oftes kjappest her) at de har blitt sterkere, ellers er d huden mange mener de legger merke på det i. hår derimot er det mange som kommer å sier at det ikke funker en døyt,men som sagt her kan man ikke vente seg at man tar noen piller i en mnd så blir håret glansfullt å tykkt,det som er ute er jo allerede dødt,men man må legge merke til det nye håret som vekser ut:) oi oi Håret er ikke dødt. Det er levende...omega 3 hjelper på tørt hår, bedre enn noen hårkur. etter en uke med omega 3 -tok en del ekstra enn anbefalt, så ble håret pent
Gjest oi Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 slenger meg på den tråden her jeg, håret som er kommeet ut er dødt jo,ikke noe vitamintilskudd hjelper på håret som ALLEREDE har kommet ut,men vil hjelpe på det "som kommer". Men en god hår kur, spesiellt til frisør kan gjøre underverker for hår som er dødt og ødelagt,så kan man ta evelle for forebygging.
Gjest ts Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Jeg får være prøvekanin Har nettopp begynt med evelle og har 3 mnd forbruk så det bør vel vær tilstrekkelig til å merke en effekt på hud og negler i det minste, dersom det gir noen effekt da Vil gjerne ha tilbakemeldinger hvis det er andre som har testet det.
Gjest Gjest_fiola_* Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Jeg lurer også på om det er noen som har merket virkning av Evelle? Jeg er på jakt etter et fantastisk middel som forebygger rynker og stimulerer kollagenproduksjonen. Kan Evelle være svaret?
scara Skrevet 23. september 2009 #8 Skrevet 23. september 2009 Jeg lurer også på om det er noen som har merket virkning av Evelle? Jeg er på jakt etter et fantastisk middel som forebygger rynker og stimulerer kollagenproduksjonen. Kan Evelle være svaret? Prøv dette du, det er kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå