Gjest Gjest_Orkide_* Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Hei Må bare få luftet noen tanker her på KG. Skal flytte ut fra kjæresten min denne uka. Vi fant begge ut at vi ikke passet sammen lenger. Eller rettere sagt, han frøs meg ut helt til jeg spurte om han syntes det var best at jeg flyttet ut. Han ville ikke kaste meg ut, siden det er han som har leiligheten, så han lot det gå så lenge at jeg til slutt gikk lei. Ikke fikk jeg ta på han og han holdt seg mest for seg selv. Nå har han dratt på jobbreise, og det er meningen at jeg skal flytte ut innen han kommer hjem igjen. Ikke vekte han meg på morgenen heller, for å si i fra at han dro. Han ropte "ha det bra" akkurat da døra smalt igjen. Jeg skulle så gjerne hatt en liten klem før han dro. Det er jo ikke sikkert jeg ser han igjen. Å finne seg en hybel/leilighet er ikke like lett for øyeblikket, spesielt siden jeg er student og økonomien ikke er på topp. Jeg kjenner jeg er så sinna nå, forbannet fordi at han ikke sa noe før. Sinna på meg selv for at jeg er så lei meg, selv om følelsene forsvant for noen uker siden. Bare det å dele dvd-er tok nesten knekken på meg. Hva er ditt og hva er mitt? Hvem skal ha fryser og hvem skal ha kommoden? Nå skal det nevnes at vi ikke bodde sammen i mer enn 8 mnd, men det er allikevel sårt. Jeg som alltid har likt utfordringer, nye steder og nye venner, kjenner at jeg gruer meg til å begynne på nytt. Å bo i kollektiv blir både nytt og skummelt. Jeg liker denne leiligheten, jeg liker tryggheten og jeg likte at kjæresten kom hjem og vi lagde middag sammen. Jeg veit at det kommer til å ordne seg for meg, det gjør det alltid. Jeg er som katten, - lander alltid på beina. Men akkurat nå er det tungt! Takk og lov for at jeg har mange gode venner rundt seg, spesielt når man bor langt hjemme fra og trenger hjelp til flytting og noen å være hos. Det var mine tanker på en ellers fin søndags ettermiddag.
UllaG Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Godt å høre at vi er to i nesten samme båt... Tungt, men som du sier, vi lander alltid på beina! Lykke til til oss begge!
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Ville bare gi deg en ... og legge til at han er usedvanlig umoden og feig. Vet det er tungt, men bare se til å samle sammen tingene dine og kom deg ut. Har du noen venner du kan bo hos noen dager? Legg igjen en lapp der du skriver at du henter resten av tingene dine senere, ikke noe mer!
Gjest Chosa Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 (endret) Ville bare gi deg en Synes også du skal flytte inn hos en venninne så lenge hvis du har mulighet til det! Endret 15. mars 2009 av Chosa
Gjest Gjest_Orkide_* Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Takk for alle klemmer :rødme: Nå ser det ut til at jeg har funnet meg en leilighet. Skal bli deilig å komme ut fra vår felles leilighet. Har jo nesten pakket sammen alt, og håper jeg får flytte i morra. Nå er jeg ikke så sinna lengre, derimot veldig letta. Skal bli godt å gi slipp på det gamle livet. Håper det ordner seg for deg,UllaG! Stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå