Gå til innhold

hva slags klær vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

ca 1.70 høy, 57 kg, korte ben og lang overkropp, tykke legger, smale lår, litt rumpe, smal i livet, stor i brystet, litt tykke armer, svai i ryggen...

Jeg sliter først og fremst med å finne en bukse som sitter fint.. i og med at jeg er så svai i ryggen ser det kjempe teit ut med bukser som er høye i livet som da kunne ha forlenget bena da disse buksene bare blir hengete i korsryggen. Skinny jeans er umulig å få over leggene.. har de først kommet over er de løse i lårene... Bukser som er lave i livet får jo bare bena til å bli enda kortere..

Jeg er fullstendig klar over at man er som man er, men man skal jo kunne kle seg etter kroppsfasong? Så, vær så snill å kom med forslag.....

Belte i livet kler jeg..sånn til kjole/lang topp, men er ikke så fan av tights...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva med høye hæler? Hvis du klarer å gå i slike sko virker det jo forlengende på korte ben :)

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for tipset, men du ser meg aldri uten høye hæler ;) tror jeg har to par flip flops, resten er vel med hæler:P

Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet

Hei! Siden du er såpass høy, så tror jeg det vil være kledelig til deg med en bukse som er litt vid/utsvingt i bena, smal oppe og vid nede. Med sko med litt høyde på, og buksebein som er lange nok (ca. 1-2 cm over bakken med sko på) så vil dette ha en forlengende effekt på bena dine. Ellers så kan du sjekke ut www.wardrobemagic.com for mange gode råd om hvordan man kan kle seg etter hvilken kroppsfasong man har.

Skrevet

Litt kortere shorts og skjørt, for da syntes liksom både lår og legg, noe som gjør at den "balanserer" og gjør at leggene blir smalere.

Ungå skjørt som går til kneet, leggene blir bare store.

High waist skirts gjør at bena blir lengre.

Lange topper er fy fy, overkroppen blir bare lengre.

En litt kort cardigan (mener ikke bolero) men en lengre singlet under og jeans + høye sko blir fint :P

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er også svai i ryggen og har funnet ut at dressbukser til damer passer bra. På Match og Only har de mange bukser som er tilpasset til damer. Se etter bukser som går inn i livet, jeg har måttet se etter det siden jeg var 12 år eller noe sånt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...