Gjest Miley Skrevet 15. mars 2009 #1 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg skjønner ikke helt poenget med Furminator, det er jo meningen at dyrene skal ha pels, hvorfor da skrelle av dem all pelsen? Jeg har nå sett klipp på youtube der de børster både hunder og katter, og de blir jo nesten pelsløse. Hvorfor ikke kjøpe en korthåret rase om pelsen er et problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frey Skrevet 15. mars 2009 #2 Del Skrevet 15. mars 2009 Fordi hunder røyter, og dette tar av løse/halvløse hår. Da kan man ta en skikkelig runde og dra av mest mulig så slipper man så mye inne i huset over tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #3 Del Skrevet 15. mars 2009 furminatoren er knallbra! har en korthåra katt som røyter noe inni helsikke. Men etter at jeg har begynt å bruke denne på den så har det minsket betraktelig. Veldig deilig å ikke se en støvsky av kattehår hver gang man har klappet katten Den tar ikke all pelsen, det kan se drøyt ut på filmen men den tar bare løse hår. Har du en katt som går ute om vinteren ville jeg vært litt mer forsiktig, i tillegg til katter som har tynn pels fra før av. Men det er et must i røytesesongen mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #4 Del Skrevet 15. mars 2009 Poenget med furminator er ikke å skrelle av pelsen, men å fjerne røytepels. Kortårede hunder røyter de også, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_AnetteR_* Skrevet 15. mars 2009 #5 Del Skrevet 15. mars 2009 Furminatoren må brukes forsiktig på katter. Den fjerner dessverre for mye underpels, og særlig om vinteren kan dette være skummelt. Men min erfaring er at lett bruk en gang i uka ikke gjør noe, det sparer med for daglig karding av min langhårskatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #6 Del Skrevet 15. mars 2009 Furminatoren tar ikke av den friske pelsen. Bare den døde som skal røytes vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #7 Del Skrevet 22. mars 2009 Furminatoren må brukes forsiktig på katter. Den fjerner dessverre for mye underpels, og særlig om vinteren kan dette være skummelt. Har en langhåret katt som jeg kjøpte en Furminator til i vinter. Børstet den en gang, og da kom det ganske mye pels av. En uke etterpå hadde katten lungebetennelse, men jeg vet ikke om det har en sammenheng. Bestemte meg hvertfall for å vente med videre børsting til det blir litt varmere ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 22. mars 2009 #8 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg skjønner ikke helt poenget med Furminator, det er jo meningen at dyrene skal ha pels, hvorfor da skrelle av dem all pelsen? Jeg har nå sett klipp på youtube der de børster både hunder og katter, og de blir jo nesten pelsløse. Hvorfor ikke kjøpe en korthåret rase om pelsen er et problem? Dagens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vodecka Skrevet 22. mars 2009 #9 Del Skrevet 22. mars 2009 Noen som kan legge ut en link til disse nesten hårløse dyrene som blir skrelt? Jeg MÅ jo se... hehe! Har en shæfer blanding som snøs noe alvorlig i disse tider, er det noe dere kan anbefale, denne Furminator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #10 Del Skrevet 25. mars 2009 noen som vet hvor denne furminatoren kan kjøpes og hva prisene ligger på?har selv en katt som røyter ekstremt mye, så kan jo være den kan hjelpe på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #11 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg kjøpte min fra pet and play. På nettsiden deres er det video også. http://petandplay.com/produkter/furminator/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vodecka Skrevet 26. mars 2009 #12 Del Skrevet 26. mars 2009 Nå har jeg fått kjøpt en furminator, og må si meg strålende fornøyd! Det var som de viser, all underpelsen greies bort og bikkja mi har det litt bedre i varmen! Jeg kjøpte den minste, det er tre forskjellige der jeg kjøpte den, og den kosta nesten 4oo kr. Men fullstendig verd det hvis en regner ut hvor mye jeg bruker i støvsuger poser! Hehe. Pleier å støvsuge Pluggen og de små "hundevalpene" han legger fra seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 26. mars 2009 #13 Del Skrevet 26. mars 2009 ^ Om bare kattene mine hadde latt meg gjøre det samme! Har furminator, og er fornøyd, men bruker den ikke for ofte. Kattene har begynt å røyte noe forferdelig i det siste, så furminatoren hjelper godt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergen2 Skrevet 26. mars 2009 #14 Del Skrevet 26. mars 2009 På www.canis.no koster str small Furminator 249,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vodecka Skrevet 26. mars 2009 #15 Del Skrevet 26. mars 2009 Hm... Da har jeg nok betalt litt for mye! Hehe! Men likevel så fornøyd at jeg har greid igjennom både søs sine bikkjer og naboen sin! Jeg fikk beskjed at butikken å ikke bruke den mer enn ca ei gang i uka. Det er kanskje fordi de blir såre i huden? Tar mer enn bare løse hårene? Noen som vet? Bare nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. april 2009 #16 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg skal kjøpe sånn til min pus idag. Han røyter noe alvorlig. Finner jeg den i en vanlig dyrebutikk og, eller må jeg nettshoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passive Skrevet 15. april 2009 #17 Del Skrevet 15. april 2009 Den er sikkert billigere på nett. Dyrebutikkdamen ville ha en arm og en fot for furminatoren hun solgte. Og så sitter jeg her da, en arm og en fot fattigere med en kam som ikke funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wacmoc Skrevet 15. april 2009 #18 Del Skrevet 15. april 2009 Har en sånn. Den funker kjempebra på bikkja mi med mye pels. Men den kan fort gjøre vondt om den treffer en floke da, så er viktig at det ikke er floker først. Den er supersmart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wunderbarbara Skrevet 15. april 2009 #19 Del Skrevet 15. april 2009 Ser nesten litt... ekstremt ut. Men ser absolutt lurt ut, min katter røyter så inn i det grønne. Men så får jeg ikke lov til å børste han så intenst, heller. Han liker det IKKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 16. april 2009 #20 Del Skrevet 16. april 2009 Børsten var helt rå - vel anvendte penger. Anbefales sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå