Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 15. mars 2009 #1 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei, Jeg har vært singel nå 8 mnd. Før det hadde jeg kjæreste i 3.5 år. Nå er jeg klar for en ny kjæreste. Har vel i grunnen vært det en stund allerede. Jeg har i løpet av det siste halve året prøvd diverse nettsteder og truffet noen gutter på andre måter. Har vel datet og truffet en 10-12 gutter i løpet av denne tiden. Problemet mitt er at jeg er redd jeg kommer til å kysse alt for mange frosker før jeg møter prinsen. Av de 10-12, har jeg følt meg tiltrukket av 5 stk, og har tatt det ett steg lenger, for så å finne ut at det ikke var det rette allikevel. Har dere andre single noen bekymring for at dere kommer til å få ett for stort antall sexpartnere bak dere, og hva tenker dere om sex med nye personer dere dater osv i denne "famlende" fasen av livet? Har dere noen regler for dere selv rundt dette feks, eller gjør dere bare det som føles rett der og da? Hvor lenge har dere vært single? Jeg er forresten 26 år. Mvh bente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. mars 2009 #2 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Jeg har vært singel i snart 6 mnd. Det har ikke vært så mye action på datingfronten men litt. Jeg har kysset et par frosker men jeg har på en måte lagd meg en "liten" regel. At jeg ikke skal ta det STORE steget før jeg er sammen med en person. Kanskje teit men jeg vil ikke ha noen flere på listen min over hvor mange partnere jeg har hatt. Jeg har funnet ut at det er best men ikke alltid like lett å holde seg til den regelen om man møter noen man klikker litt med og tror man kanskje kan tenke seg noe mer med. Alle har jo behov men av og til er det best å holde seg unna det. Vet ikke om det hjalp noe men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missfired Skrevet 15. mars 2009 #3 Del Skrevet 15. mars 2009 jeg har på en måte lagd meg en "liten" regel. At jeg ikke skal ta det STORE steget før jeg er sammen med en person. Har laget meg samme regel selv. Ikke fordi jeg har hatt mange sexpartnere, langt i fra, men fordi jeg mener at sex skal skje i trygge rammer med en jeg ønsker forhold med. Ønsker ikke å få en lang liste med tilfeldig sex. Min kropp er forbeholdt bare noen få Jeg har vært singel i 9 måneder, og ikke hatt sex med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 15. mars 2009 #4 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg har sex hvis jeg føler for det, også lar jeg være hvis jeg ikke vil. Tenker ikke på at det blir noen liste. og synes uansett det tallet er ubetydelige. Ikke at det blir så mange uansett da, hehehe. Jeg synes du skal gjøre det som føles riktig for akkuratt deg uavhengig av hva andre måtte tenke, mene eller gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 16. mars 2009 #5 Del Skrevet 16. mars 2009 Ingen av dere som koser dere med sex? Man trenger ikke nødvendigvis å ha sex fordi man skal formere seg. Til og med apene har kommet over det stadiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #6 Del Skrevet 16. mars 2009 Ingen av dere som koser dere med sex? Man trenger ikke nødvendigvis å ha sex fordi man skal formere seg. Til og med apene har kommet over det stadiet. Har sex for å kose meg. Men jeg har bare sex med kjæreste. Det handler mer om at jeg vil være trygg på den jeg ligger med, og deler en flott opplevelse med. Det handler om at jeg ikke tror jeg vil få så mye ut av en ONS, fordi jeg er en person som trenger trygghet for å gjøre en såpass intim handling med et annet menneske. Enn så lenge ordner jeg oppi saken på egenhånd..og klekker ut en lumsk plan om å forføre en gammel eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 16. mars 2009 #7 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har vært singel altfor lenge, snart 1,5 år og er mer enn klar for kjærste nå i mellomtiden har jeg nok hatt sex med litt fler enn jeg kan være stolt av, og har nytt singellivet og hatt det "gøy" .. nå i det siste har jeg begynt å tenke mer på at jeg faktisk heller vil ha en kjærste enn et raskt og enkelt knull etter byen. så ja, jeg har laget meg noen regler, aldri aldri sex første kvelden. Jeg kan godt bli med en gutt hjem etter byen, men sier da ifra at det ikke blir noen sex før vi kjenner hverandre bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #8 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg prøver å ikke ha sex for tidlig, bare fordi det i min erfaring kan ødelegge mye når ting går for fort. Det har blitt viktig for meg å dyrke relasjonen litt og virkelig finne ut om det kan være noe der før vi hopper til sengs. Men jeg har alltid sex før det blir seriøst, det kunne ikke falt meg inn å vente til vi ble sammen. Man må prøvekjøre bilen før man kjøper den osv. Blås i antallet, det er det ingen som skal bry seg om. Jeg mener det er en ærlig sak å ville ha sex med en person når man er interessert i han og tenker det kanskje kan bli noe mer. Jeg mener egentlig det er en ærlig sak å ville ha sex uansett! Men som sagt så føler jeg det kan være en bra ting å spare seg litt, jeg tror jeg hadde luket ut flere frosker tidligere om jeg ikke hadde kysset dem første kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Single dame Skrevet 17. mars 2009 #9 Del Skrevet 17. mars 2009 Hva med å finne en likesinnet - en Fuckfriend du kan hygge deg med i mellomtiden? Må da være kjedelig å ikke ha sex i det hele tatt:-) Funker det, man må bare være tydelig på at det kun er det det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #10 Del Skrevet 17. mars 2009 Hva med å finne en likesinnet - en Fuckfriend du kan hygge deg med i mellomtiden? Må da være kjedelig å ikke ha sex i det hele tatt:-) Funker det, man må bare være tydelig på at det kun er det det er... Klart det er bra å ha, men her var det vel mer snakk om hvor mange man kan høvle over i jakten på en kjæreste. Men greit å ha en pulevenn i bakhånd, da blir kanskje ikke fristelsen å pule på første date like stor som når man har hatt en lang tørkeperiode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå