Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjønn: Kvinne

Alder: 31

Siviltilstand: Samboer

Legning: Heterofil, men med bi-fantasier og et par svin på skogen ;)

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 12-13 vil jeg tro

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 16

Hvor mange partnere har du hatt? Like under 20

Angrer du på noen av dem? Nja. Kunne vært foruten noen, men angrer ikke

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ja, både alene og med type

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Han 17, jeg 24, altså 7 år

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg 20, han nesten 30

Har du hatt analsex? Ja, en gang (for mye)

Hva er din mest skitne fantasi? Jentesex, sex utendørs (been there)

Hva tenner deg mest ved en partner? Selvsikker. Personlighet. At han tenner på meg

Hva er skikkelig turn-off? "Glatt" personlighet, slesk, hygiene, "verdensmester"

Videoannonse
Annonse
Gjest Alkaline
Skrevet

Alder: 20

Siviltilstand: Samboer

Legning: Bifil

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 13

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 14

Hvor mange partnere har du hatt? Rundt 10

Angrer du på noen av dem? Huff, ja.

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Nei

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 17, han 16.

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg 18, han 27

Har du hatt analsex? Nei

Hva er din mest skitne fantasi? En kø av militærmenn og kvinner

Hva tenner deg mest ved en partner? Kroppen hans/hennes

Hva er skikkelig turn-off? Gass

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet
Kjønn: jente

Alder:19

Siviltilstand: samboer

Legning: hetrofil, men tenner på jenter og.

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktivite€ter som kan føre til dette) 13

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie?15

Hvor mange partnere har du hatt? 5

Angrer du på noen av dem? Ja

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Nei

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 14 da jeg var 15

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 24 da jeg var 17

Har du hatt analsex? Ja.

Hva er din mest skitne fantasi? Trekant med typen med en annen jente.

Hva tenner deg mest ved en partner? At han er dominant.

Hva er skikkelig turn-off? masing.

Gjest Gjesta
Skrevet

Alder: 47 år

Siviltilstand: Singel

Legning: Heterofil

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Før skolealder

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 15 år

Hvor mange partnere har du hatt? Over 20

Angrer du på noen av dem? Ja, et par av de

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ja, flere ganger.

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 45, han 23 år

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 33, han rundt 50-60

Har du hatt analsex? Ja

Hva er din mest skitne fantasi? Involverer bondage, slave, bruk, mange

Hva tenner deg mest ved en partner? Personlighet

Hva er skikkelig turn-off? Dårlig hygiene, egoist i senga og dårlig kunnskap om kvinnekroppen

Gjest sommervims
Skrevet

Alder: 26 år

Siviltilstand: Singel

Legning: Heterofil (men har bi-erfaring)

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 8 eller 9

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 18 år

Hvor mange partnere har du hatt? 26

Angrer du på noen av dem? Jeg vet ikke. Selvsagt har noen vært dårlige opplevelser, men de har likevel gitt meg noe i form av erfaring og utvikling.

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Nei.

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 26, han og hun 24 år

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 26, han 55

Har du hatt analsex? Ja

Hva er din mest skitne fantasi? Bl.a. playrape

Hva tenner deg mest ved en partner? At han er selvsikker og har lyst på meg.

Hva er skikkelig turn-off? Dårlig hygiene og at han ikke kunne brydd seg mindre om meg.

Gjest biffi
Skrevet
Kjønn:Kvinne

Alder:31

Siviltilstand:giftLegning:Hetro/litt biHvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 14Hvor gammel var du første gang du hadde samleie?17

Hvor mange partnere har du hatt?5Angrer du på noen av dem?Ja

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert?JaHvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Samme alder som meg. 17Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 13 år. 22 var jeg, han 35Har du hatt analsex? Ja... og liker detHva er din mest skitne fantasi? Bli voldtatt av en lekkerbisk

Hva tenner deg mest ved en partner? Måten han tar på meg.Hva er skikkelig turn-off? fising

Gjest Gjest_Maya_*
Skrevet

Kjønn: Jente

Alder: 24

Siviltilstand: Samboer, snart gift

Legning: Heterofil

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 12-13 år

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 18

Hvor mange partnere har du hatt? 1

Angrer du på noen av dem? Nei. ;)

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Nei, heldigvis. :ler:

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Da samboer var 20, jeg var 18

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Nå...samboer 26, jeg 24

Har du hatt analsex? Nei, men det kommer vel sikkert snart

Hva er din mest skitne fantasi? Jeg elsker homsesex av en eller annen merkelig grunn (er jente), og fantaserer vel av og til at samboer har sex med en annen gutt/mann mens jeg ser på. :sjenert:

Hva tenner deg mest ved en partner? At han kommuniserer med meg og vet hva jeg vil ha.

Hva er skikkelig turn-off? Dirty talk.

Skrevet

Kjønn: Jente

Alder: 23

Siviltilstand: gift

Legning: hetrofil

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Usikker

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 15

Hvor mange partnere har du hatt? 6

Angrer du på noen av dem? JA

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? nei

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) ikke hatt noen yngre

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) jeg var ca 18 og han 12 år eldre

Har du hatt analsex? ja

Hva er din mest skitne fantasi? :klø:

Hva tenner deg mest ved en partner? Korsryggen

Hva er skikkelig turn-off? dårlig lukt

Gjest Gjest_Susanne_*
Skrevet

Kjønn: jente

Alder: 27

Siviltilstand: gift

Legning: hetrofil

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme: 15-16, onani

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie: 20

Hvor mange partnere har du hatt: 2 faste forhold, sistemann er jeg gift med:)

Angrer du på noen av dem: nei

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ja, uff..

Hvor gammel var den yngste du har hatt sex med? Jevngammel, begge var 20

Hvor gammel var den eldste du har hatt sex med? jevngammel, bortsett fra en jeg hadde oralsex med en gang som var 7-8 år eldre.

Hr du hatt analsex? Nei

Hva er din mest skitne fantasi? Masse rart :gjeiper:

Hva tenner deg mest ved en partner? Helheten

Hva er skikkelig turn-off? Dårlig ånde, innbilskhet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...