Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjønn: Kvinne

Alder: 19

Siviltilstand: Singel

Legning: Usikker

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 19

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 14

Hvor mange partnere har du hatt?

Angrer du på noen av dem? Ja.

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Nei.

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 2 år, han var 16 og jeg var 14.

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 16, han var 30-noe.

Har du hatt analsex? Nei.

Hva er din mest skitne fantasi? Står mellom: Meg + 2 menn, Meg + et gift par eller meg + en fyr som har sex i samme rom som en annen berte og en fyr som også har sex.

Hva tenner deg mest ved en partner? Overkroppen - skinny fyr eller pene bryster. Uerfarenhet og ærlighet.

Hva er skikkelig turn-off? Bli tatt kveletak på, sex-begging og fising under eller rett før sex. Utroskap.

Endret av Broken Bird
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder: 18

Siviltilstand: forlovet

Legning: bifil

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 8-10år

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 14

Hvor mange partnere har du hatt? 21

Angrer du på noen av dem? Ja, de fleste

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 2 år, han var 14 og jeg var 16.

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 16, han var 23

Har du hatt analsex? ja

Hva er din mest skitne fantasi? trekant, playrape, og ta typen med strap on;P

Hva tenner deg mest ved en partner? kyss, ærlighet, dominans, kropp har lite og si.

Hva er skikkelig turn-off? en som ikke har peil, bare grafser hardt nedenunder og tror du liker det, en som ikke tar ett nei for ett nei og utroskap

Skrevet

Alder: 22

Siviltilstand: Uoffisiellt ikke singel

Legning: Heterofil

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette): Veldig veldig liten, 3-5år kanskje

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie?: 19år

Hvor mange partnere har du hatt?: 3 stk

Angrer du på noen av dem?: egentlig ikke

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert?: nei

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet): Jeg 22år, han 21år

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg 19år, han 22år

Har du hatt analsex? Nei

Hva er din mest skitne fantasi? å bli "oppdaget"

Hva tenner deg mest ved en partner? God kysser

Hva er skikkelig turn-off? lange tånegler og menn som går kommando

Skrevet

Alder: Tyveårene

Siviltilstand: Singel

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Husker ikke helt, men vet jeg var veldig liten

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 17

Hvor mange partnere har du hatt? 8

Angrer du på noen av dem? Ja

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Flere ganger, men av samme venninne.

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg 18 han 19

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg 19 han 34

Har du hatt analsex? Nei

Hva er din mest skitne fantasi? En forskrekkende vakker lege her i bygda, trenger ikke utdype det noe mer for å si det slik.

Hva tenner deg mest ved en partner? Sengemessig: Selvtillit og makt

Hva er skikkelig turn-off? Å blir fingret hardt med en gang hånda kommer ned der, verste jeg vet!!!

Skrevet (endret)
:kaffekopp: Endret av havregrøt
Gjest Gjest
Skrevet

Kjønn:

kvinne

Alder:

25

Siviltilstand:

forlovet

Legning:

hetero

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette)

ca 7

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie?

15

2

Angrer du på noen av dem?

nei

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert?

ja

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet)

15-25

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet)

25-31

Har du hatt analsex?

ja

Hva er din mest skitne fantasi?

-

Hva tenner deg mest ved en partner?

lekenhet

Hva er skikkelig turn-off?

egoisme

Skrevet

Alder: 37

Siviltilstand: Kjæreste

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Tja... rundt 12, tror jeg

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 15

Hvor mange partnere har du hatt? Det er en privatsak

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Nei, men nesten

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 7 år yngre enn meg og jeg var 26

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 32 år eldre - jeg var 28

Har du hatt analsex? Ja

Hva er din mest skitne fantasi? Det er også litt for privat, syns jeg

Hva tenner deg mest ved en partner? Trygghet, lekenhet og en vakker kropp (i min målestokk)

Hva er skikkelig turn-off? Urenslighet og overdreven selvtilllit, egosime.

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Alder: 19

Siviltilstand: samboer

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) [Husker ikke./b]

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 18

Hvor mange partnere har du hatt? 1

Angrer du på noen av dem? Nei.

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet)

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 2 år eldre

Har du hatt analsex? Nei

Hva er din mest skitne fantasi? Ingen kommentar. :ler:

Hva tenner deg mest ved en partner? Personlighet, at han viser at han tenner på meg.

Hva er skikkelig turn-off? Mas.

Skrevet

Alder: 26

Siviltilstand: Samboer

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Hmm... 19

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 19

Angrer du på noen av dem? Ja, to stk

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ja, når jeg hadde sex. Men hun som "ferska" oss var full, så hun registrerte ikke hva som stod på :fnise:

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Like gammel som meg.. 25 begge to..

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg 19, han 30

Har du hatt analsex? Ja

Hva er din mest skitne fantasi? Ha sex en offentlig plass hvor det er fare for å bli oppdaget.

Hva tenner deg mest ved en partner? Ærlighet, øyner, at han tenner på meg, et varmt smil

Hva er skikkelig turn-off? Urenslighet og uærlighet

Skrevet

Alder:23

Siviltilstand:I forhold

Legning:hetero

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette)11

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie?16

Hvor mange partnere har du hatt?7

Angrer du på noen av dem?Ja

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert?Ja

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet)jeg 21, han 19

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet)jeg 19, han 33

Har du hatt analsex?nei

Hva er din mest skitne fantasi? mange å velge mellom

Hva tenner deg mest ved en partner? en god del

Hva er skikkelig turn-off? kukost, brutalitet, slafsing i hele trynet+++

Gjest Hemmelig,hemmelig
Skrevet

Litt feig nå, men logger ut.... Vil ikke bli kjent igjen....

Kjønn:kvinne

Alder:32

Siviltilstand:gift

Legning:hetrofil og litt biseksuell (make sense?)

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette)ca. 9 år

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie?15

Hvor mange partnere har du hatt?rundt 20

Angrer du på noen av dem?ja

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert?ja, begge deler

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet)1 år yngre, jeg var 19 år

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) 22 år eldre, jeg var 20 år

Har du hatt analsex? ja

Hva er din mest skitne fantasi?vet ikke helt hvilken som er den "mest skitne" kanskje 3 menn på en gang....

Hva tenner deg mest ved en partner?At han tar kontroll, sterke hender, selvtillit (må ikke forveksles med selvgodhet)

Hva er skikkelig turn-off?dårlig hygiene, lange negler på hender eller føtter, fomling, drøvel-tennis

Skrevet (endret)

*

Endret av Cecilia
Gjest Gjest
Skrevet

Kjønn: Jente

Alder: 21

Siviltilstand: Samboer

Legning: Bi(seksuell/nysgjerrig)

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 19 år

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 15 år

Hvor mange partnere har du hatt? 9

Angrer du på noen av dem? Ja, alle bortsett fra tre

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Ikke noen som har sett, men de har visst det har foregått bak døra. Eller forresten, blitt oppdaget at jeg har blitt fingret også...

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 15, han var årskullet over meg.

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) jeg var 17, han var 36 - altså 19 års forskjell (Foregikk et års tid til og fra)

Har du hatt analsex? Har prøvd flere ganger, men jeg personlig greier ikke helt fullføre, selv om jeg gjerne vil.

Hva er din mest skitne fantasi? Hmm. Er vel ikke så veldig skitten. Har hatt trekant med en annen jente og en mann, og to menn og meg, men det jeg har til overs er å ha sex med en jente, uten noen andre tilstede der vi kun fokuserer på hverandre. Det har jeg lyst til! Også å se min samboer med en annen mann, mens jeg er i rommet og koser med meg selv.

Hva tenner deg mest ved en partner? Mannen: Når man tydelig kan se omrisset på klærne hans at han tenner på meg... Dama: Flørtende blikk og berøringer.

Hva er skikkelig turn-off? Klysete overkåte "smågutter" som tror de er verdensmestere i senga, men egentlig ikke har peiling.

Skrevet

Alder: 25

Siviltilstand: Forlovet

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette): 18

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 16

Hvor mange partnere har du hatt? 2

Angrer du på noen av dem? Nei

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Nei

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Vi var begge 16

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg var 16. Han var 9 mnd eldre.

Har du hatt analsex? Ja

Hva er din mest skitne fantasi? Trekant med to menn

Hva tenner deg mest ved en partner? Personlighet

Hva er skikkelig turn-off? Tanken på overgrep

Skrevet

Kjønn: Mann

Alder: 18 år

Legning: Hetro

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette)

10-11år

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie?

14 år

2

Angrer du på noen av dem?

Ja

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert?

Nei

6Måneder

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet)

Hun var 2 dager eldre enn meg. :P

Har du hatt analsex?

Ja, på en måte, jeg har gitt. ;)

Hva er din mest skitne fantasi?

Se kjæresten min, med en annen jente, og la meg være med senere. ;)

Hva tenner deg mest ved en partner?

Mye rart, vet liksom ikke helt hva.

Hva er skikkelig turn-off?

Mye der også, klarer ikke trekke ut noe spess.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjønn: kvinne

Alder: 30

Siviltilstand: sambo

Legning: hetro

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) 15

Hvor mange partnere har du hatt? 7

Angrer du på noen av dem? ja

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? nei

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) jeg 18 han 19

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) jeg 30 han 40 :Nikke:

Har du hatt analsex? ja

Hva er din mest skitne fantasi? hmmm, vet ikke

Hva tenner deg mest ved en partner? evnen til å kysse

Hva er skikkelig turn-off? svettelukt, haha

Skrevet (endret)

Kjønn: kvinne

Alder: 25

Siviltilstand: gift

Legning: hetro

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Ingen anelse

Hvor mange partnere har du hatt? 3

Angrer du på noen av dem? ja, 1 av de

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? ja, under sex med samboeren ... :rodme:

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) jeg 19, han 18

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) jeg 18 han 26 :Nikke:

Har du hatt analsex? ja

Hva er din mest skitne fantasi sex på offentlig sted, med mulighet for å bli oppdaget- men vil ikke bli oppdaget ;)

Hva tenner deg mest ved en partner? vanskelig ... Et hett,deilig kyss?

Hva er skikkelig turn-off? urenslighet

Endret av Knøttet
Gjest Litt sjenert
Skrevet

Alder: 24

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette): Kanskje 10-11

Hvor mange partnere har du hatt? 6

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Nesten

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet): Han 16, jeg 18

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet): Han 35, jeg 24

Har du hatt analsex? Nei

Hva er din mest skitne fantasi? Trekant

Hva tenner deg mest ved en partner? At han tar kontroll

Hva er skikkelig turn-off? Er egentlig ikke så begeistret for nakne menn, eller å se kropper disse.

Skrevet

Alder: 24

Siviltilstand: Gift

Legning: Bifil

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) Wow, det husker jeg ikke. Var før jeg begynte på barneskolen hvertfall.

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 16

Angrer du på noen av dem? Nei

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? Jepp

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg 16, han 15

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) Jeg 16, han 29

Har du hatt analsex? Nei

Hva er din mest skitne fantasi? ...

Hva tenner deg mest ved en partner? At han tar kontroll og viser interesse.

Hva er skikkelig turn-off? Kroppslukt, dårlig ånde, våte/siklete kyss.

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Kjønn: jente

Alder: 32

Siviltilstand: samboer

Legning: hetero

Hvor gammel var du første gang du hadde orgasme? (ved onani eller andre aktiviteter som kan føre til dette) mellom 15-18.

Hvor gammel var du første gang du hadde samleie? 12.

Hvor mange partnere har du hatt? ca 10-15 stk.

Angrer du på noen av dem? ja.

Har du noengang blitt oppdaget mens du har hatt sex eller onanert? ja.

Hvor gammel har den yngste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) ingen yngre enn meg.

Hvor gammel har den eldste du har hatt sex med vært? (aldersforskjell i forhold til deg, skriv også din alder på tidspunktet) han 39, jeg 25.

Har du hatt analsex? ja.

Hva er din mest skitne fantasi? gruppesex med menn og kvinner.

Hva tenner deg mest ved en partner? sjarme, humor, selvsikkerhet og fin kropp.

Hva er skikkelig turn-off? uerfarenhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...