Gå til innhold

Har Everyday Minerals noe tilsvarende i.d.'s veil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått over til EM etter å ha brukt i.d. en stund. Men i.o.m. at jeg fortsatt er litt fersk, så finner jeg ikke ut om EM har noe a la i.d.'s veil? Jeg føler at jeg trenger noe som får pudderet til å ligge lengre.

Noen av dere mer erfarne som vet? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Vibeke_*
Skrevet

Jeg liker ikke everydayminerals. For meg funker merket ikke.

Jeg anbefaler de aller fleste å bruke i.d.. dersom dere synes det er dyrt, går det alltids an å bestille på nett.

Skrevet
Jeg har gått over til EM etter å ha brukt i.d. en stund. Men i.o.m. at jeg fortsatt er litt fersk, så finner jeg ikke ut om EM har noe a la i.d.'s veil? Jeg føler at jeg trenger noe som får pudderet til å ligge lengre.

Noen av dere mer erfarne som vet? :)

heisann:)

Em har mange forskjellige primere og finish powders.

Når du er på EM sin side går du på face og så går du inn på makeup, base og så er det en som heter face. Alle primerne og finish pudderne er der.

Skrevet (endret)

Vibeke: Jeg brukte i.d. lenge, og ble veldig plaga etterhvert. Selv om jeg bestilte på nettet, syns jeg ikke sminken var noe annet enn oppskrytt desverre.

mari: Tusen takk! Skal gå inn og se. Det var så mye å orientere seg innenfor. Jeg har akkurat peila meg inn på en fargenyanse, og fikk den første store boksen i boksen for noen uker siden. Men finishen føler jeg mangler.

Endret av Snuselille
Gjest Gjest
Skrevet

Noen som bruker noe i tillegg til selve foundationen fra EM og kan anbefale noe? Har de en god primer?

Skrevet

Start to finish er bra som erstatning for mineral veil.

Skrevet
Vibeke: Jeg brukte i.d. lenge, og ble veldig plaga etterhvert. Selv om jeg bestilte på nettet, syns jeg ikke sminken var noe annet enn oppskrytt desverre.

mari: Tusen takk! Skal gå inn og se. Det var så mye å orientere seg innenfor. Jeg har akkurat peila meg inn på en fargenyanse, og fikk den første store boksen i boksen for noen uker siden. Men finishen føler jeg mangler.

ja det tok tid før jeg også fant finish pudderet. må bare bli litt kjent med siden og lese godt fant jeg ut:)

finish må jeg også ha, et absolutt must!

Skrevet

Nå har jeg bestilt et par småbokser med to ulike, og så får jeg bare se :) Det er ikke bare bare å manøvrere seg mellom alle produktene som finnes, gett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...