Gjest minsone Skrevet 15. mars 2009 #1 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg er ei normal oppegående jente/dame i 30åra. Ferdig med tideligere forhold og har barn. Så til dere der ute,hvor kan man treffe noen? Ganske så lei singel livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 15. mars 2009 #2 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei. Jeg møtte han jeg skal gifte meg med i et kor. Så jeg vil anbefale deg å finne ut hvilke interesser du har, og gå på slike steder. Prøv gjerne noe helt nytt. Og unngå strikke kafeer ol. Lite mannfolk der, vanligvis. Si til venner og familie dine at du gjerne vil møte noen av de single kameratene deres. Prøv gjerne nett dating også. Ellers så er det ofte sant som de sier. Du møter ham når du minst forventer det. Når jeg traff drømme mannen min var sjekking det siste jeg tenkte på. Vær blid, åpen og koselig. Kanskje en du ikke vurderer engang, tipser en kamerat om deg? Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #3 Del Skrevet 17. mars 2009 Gjennom venner, på byen, på jobben, gjennom en hobby, på trening, i butikken, på biblioteket, på nettet osv. En potensiell kjæreste kan du finne overalt hvor du finner folk. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 17. mars 2009 #4 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg mener at folk som finner hverandre på byen fortjener en premie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #5 Del Skrevet 19. mars 2009 hvorfor er det egentlig så få som finner hverandre på byn? er det ikke der alle single drar for å skjekke??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. mars 2009 #6 Del Skrevet 19. mars 2009 De som sjekker meg opp på byen vil pule straks og med en gang... Om de er snublefulle og ikke kan prate, så vil de gjerne imponere med sengeakrobatikk. Eller på toalettet på stedet, eller bare rett utenfor. Sier nei takk jeg, da... Har aldri opplevd å bli snakket til på en hyggelig måte, av noen som har lyst til å bli kjent med meg, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 19. mars 2009 #7 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg mener at folk som finner hverandre på byen fortjener en premie! Støttes! Fylla er særdeles dårlig tidspunkt for å bli kjent med noen, i alle fall etter hva jeg ser på som "bli kjent med"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 19. mars 2009 #8 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg mener at folk som finner hverandre på byen fortjener en premie! Da må jeg få en premie! Jeg har mødt mange veldig bra gutter på byen! Noen ble det date med, noen har jeg hatt forhold med, men synes absolutt det går an å finne kjæreste på byen, bare å gå de rette stedene, der det klientele du er ute etter er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #9 Del Skrevet 19. mars 2009 De aller fleste av mine gifte venninner har faktisk truffet sine menn på byen!! Så det finnes bra menn der ute, ikke bare de som er ute etter en one night stand, selvom det defintiv er nok av den typen også.... Så lever jo i troen på at det en dag dukker opp en bra mann for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. mars 2009 #10 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvor er det menn som en ser etter da? Og hvordan vet man hvor de er? Jeg kan være på alt fra Kunstnernes Hus til buler på Grønland, og få akkurat de samme tilbudene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 23. mars 2009 #11 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har da truffet mange ute på byen som det har blitt noe mer med. Men jeg må si meg enig i att de fleste er vel ute etter sex. Men de går det stort an å luke ut raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_bareMeg_* Skrevet 23. mars 2009 #12 Del Skrevet 23. mars 2009 har vært singel en stund nå, og det "passer bare ikke tidsmessig" å bli sammen med noen, og PANG! så møter man drømmemannen..... du vet det bare ikke før det skjer. u find love in unusual places ..... mitt råd....ikke prøv så hardt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #13 Del Skrevet 23. mars 2009 Kan jo forstå at man innimellom blir frustrert... Har vært singel i noen år nå, og er ikke bare bare å finne noen, uansett om man "ikke prøver så hardt". De første årene prøvde jeg ikke i det hele tatt, bare nøt det å være singel igjen he he, møtte ingen da og ingen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #14 Del Skrevet 24. mars 2009 Så det finnes bra menn der ute, ikke bare de som er ute etter en one night stand, selvom det defintiv er nok av den typen også.... Vi bra menn finnes der ute, men vi er også ute etter en one night stand. Tingen er at i det vi oppdager at dama ikke er interessant, eller at vi ikke er interessante for dama, så tenker vi, skitt la gå, la oss heller kjøre plan B: pule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. mars 2009 #15 Del Skrevet 24. mars 2009 Når man er en person som liker å løse problemer, ikke det at å være singel er et problem, men kanskje dere forstår, så er det litt håpløst og gå rundt og "minst vente" det i fem år. Da vil man gjerne fikse... Og å vite hvordan er rimelig vanskelig, syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ArF Skrevet 24. mars 2009 #16 Del Skrevet 24. mars 2009 Når man er en person som liker å løse problemer, ikke det at å være singel er et problem, men kanskje dere forstår, så er det litt håpløst og gå rundt og "minst vente" det i fem år. Da vil man gjerne fikse... Og å vite hvordan er rimelig vanskelig, syns jeg... Nettopp - kan ikke sitte hjemme i sofaen å vente på at "drømmemannen" skal dukke opp. Føler etter en stund at man må "ta grep om sin egen tilværelse" he he. Bare litt vanskelig å vite hvordan... Som jeg har skrevet tidligere på tråden så har flere av mine venninner møtt sine nåværende menn på byen, så må jo være noen der ute.. Men etter 3 år, og etter mange idioter - så er det ikke så enkelt å være positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå