Gå til innhold

Kanskje noe for dere som skal gifte dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haleluja, jeg gleder meg!!

Det finnes jo faktisk folk som er verre enn meg..... :kul:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Da kan men vel endelig få beviset på at man IKKE er gal! Disse jentene er nok hundre ganger verre enn alle planleggende bruder her inne....

:sjarmor: Gleder meg!

Skrevet

Tror sannelig jeg må se dette jeg og :)

Skrevet

Jeg skal definitivt se det :ler:

Skrevet

-blir stille her inne på mandager fremover, ja... :hoho:

Gjest Tabby
Skrevet

Må nok se på dette jeg også ja.

Skrevet

Tja, man må vel svitsje innom der ja! Amerikanere er jo ekstreme, så dette kan bli humoristisk!!

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Så et glimt om et par som bestemte seg for å ha et stort bryllup i stedet for å kjøpe seg hus. Oh yes... Må vel likevel innom og se hvor gale de virkelig er....

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror faktisk noen her inne ikke er langt unna amerikanske tendenser....

Skrevet

Dette må jo være dødskult! Alt er mulig i mulighetenes land!

Skrevet

*Noterer meg ekstra godis på handlelista på mandag*

Skrevet

Se den!!!

Kanal 5 i Sverige har sänt Bridzellas (Brudegalskap i N.Y.) nu i sommar och jag har sett några avsnitt. Det är sanslöst vad dessa N.Y.-brudar lägger ner i tid och pengar på sina bröllop och hur de utvecklas. Sanslöst.

De storslagna bröllopen vi får höra om här på KG är verkligen ingenting i jämförelse med detta.

Anbefalles!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

He He- vil bare understreke at ikke alle amerikanske kvinner er like idiotiske som brudene i denne serien. Og før noen går løs på meg vil jeg bare minne folk på at jeg hadde ett lite og meget intimt bryllup selv om det fant sted i NY.

Minnie

Gjest Helenius
Skrevet
He He- vil bare understreke at ikke alle amerikanske kvinner er like idiotiske som brudene i denne serien.

Hehe, nei, jeg antar at det er en grunn til at nettopp disse er plukket ut til å bli med i TV-serien...

Dette burde jeg jo sett...

Nå som vi har fått TV i hus og greier... Vi mangler bare kabel sånn at det går an å skru den PÅ. Jaja, etter fem år uten er det greit med litt akklimatisering før TV-helvetet inntar heimen! :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...