Gå til innhold

Kommer han til å bli alvorlig syk?

Anbefalte innlegg

Gjest rabrabara
Skrevet

HUnden min har bod hjemme hos foreldrene min en stnd og mens han har vært der har han spist enorme mengder sjokolade. Vi snakker to hele poser med Favorittlanding. De lar sjokoladen stå fremme og når han er alene spiser han rbbel og bit. Han kom hjem i går og i natt har han kastet opp, men virker i god form. Jeg vet jo at sjokolade er farlig fir hunder, potensielt dødelig. Nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. Eller er det noe jeg kan gjøre? Det tar jo ikke livet av dem med en gang, har jeg forstått.. Så jeg er litt bekymret...

Noen som vet om han vil komme til å bli alvorlig syk? Han er en mellomstor Patterdale terrier på 5 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ringe Vetrinærvakt og høre med de?

Gjest rabrabara
Skrevet

Jeg ringte vetrinærvakten og han sa at det kan helst gå bra og ettersom at han har fin almentilstand og det er ganske lenge siden han spiste sjokoladen får vi bare avvente og gi ham mye å drikke.

Nå må jeg være streng mot foreldrene mine neste gang han er der, han kommer seg jo opp overlat og spiser det som ligger fremme så vi får være påpasselige og sette bort alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...