Tuddelidu Skrevet 8. juli 2003 #1 Skrevet 8. juli 2003 Hei! Vet noen om noen som utfører Brazilian wax i trondheim, og om "sånne" steder vanligvis holder åpent på lørdager??
Missycat Skrevet 27. juli 2004 #2 Skrevet 27. juli 2004 er det bare bentes i munkegata som utfører brazilian i trondheim?
Ingeborg Skrevet 27. juli 2004 #3 Skrevet 27. juli 2004 er det bare bentes i munkegata som utfører brazilian i trondheim? Noen som aner hva det koster hos Bentes?
~sikka~ Skrevet 27. juli 2004 #4 Skrevet 27. juli 2004 Er det denne bente det er snakk om så finnes priser på hjemmesiden: http://www.bentes.no/
Loolaa Skrevet 28. juli 2004 #5 Skrevet 28. juli 2004 Ringte dit for litt siden, og da hadde hun som gjør det hos Bentes i Munkegata slutta. Men de gjør det på Solsiden. Det er også åpent på lørdager
Tuddelidu Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2004 Prøvde dette hos Bentes i fjor sommer, og var slettes ikke fornøyd. En del hår igjen, og store blåmerker/sår...
Bø Skrevet 30. juli 2004 #8 Skrevet 30. juli 2004 Det er ei hos Cicerone i Køpmannsg. som gjør det. (Men hun tar dobbelt av vanlig pris.)
^me^ Skrevet 30. juli 2004 #9 Skrevet 30. juli 2004 hva er egentlig Brazilian wax? føler meg litt dum som spør,men jaja..tar tjangsen
Loolaa Skrevet 30. juli 2004 #10 Skrevet 30. juli 2004 Det er å vokse vekk håret der nede, enten alt sammen eller alt bortsett fra en stripe el.l.
Missycat Skrevet 7. august 2004 #11 Skrevet 7. august 2004 iiiiiii! :o jeg skal til bentes på solsiden å fjerne alt i slutten av uken, håper virkelig at de er dyktigere enn du erfarte tuddelidu....... grøss, nå gruer jeg meg plutselig..... det koster forresten 400,-
Missycat Skrevet 11. august 2004 #13 Skrevet 11. august 2004 ok dere skal få full rapport.. la inn et nytt innlegg nettopp om inngrodde hår/kviser gjør at jeg ikke kan ta braz før de har gått vekk? vet du noe om det kvinnen i hans liv?
Missycat Skrevet 13. august 2004 #14 Skrevet 13. august 2004 hallais! nå er det gjort, hurra-hurra, jeg følte meg sååå barsk der jeg lå (å ynket meg, hehehe) 8) jeg er så glatt å myk, det er så godt! var på solsiden spa, og hun som utførte det hadde nok peil på hva hun gjor. jeg er ikke spes sår, men skal nok ikke gå i trange bukser på et par dager nei... litt småhår igjen innerst mot det hellige, men siden jeg ikke har blitt vokset på mange år der nede, så blir det gjerne litt sånn første gangen, det er helt ok for meg det vokser jo ut betydelig mindre nå. veldig fornøyd er jeg! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå