Gjest Mrs Big Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Jeg har nettopp fått meg en kjæreste som er perfekt på alle måter, og vi har det så utrolig fint sammen. Den store kjærligheten fra begges side uten tvil. Men han er desverre litt for godt utrustet og selv om han forsøker å være bevisst på å ikke gå for langt inn, så er det lett å forglemme seg in the heat of the moment. Dette har gjort at jeg nå kvier meg for å ha sex, av frykt for smertene. Jeg har også ubevisst begynt å spenne meg i underlivet på grunn av dette, så hele seansen blir bare slitsom, vond og lei fra begges side. Vi trenger rett og slett gode råd for hvordan vi kan løse dette. Spesielle stillinger vi kan prøve, og ikke minst hvordan jeg kan begynne å slappe av litt igjen. Dette er så leit for alt det andre er så fint
Gjest Mr. Big Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Min samboer hadde samme problem når hun begynte med meg. Det vi gjorde var hvertfall maaaaaasse glidemiddel, og at hun hadde kontrollen (som ikke var meg i mot i det hele tatt ^^), slik at hun kunne kontrollere hvilke stillinger, hastighet, bevegelser etc. Etter tid formet hun faktisk seg etter meg - det er jo muskler der inne. Tok vel en 2-3 måneder med regelmessig sex, men nå er det som hånd i hanske
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå