Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #1 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg kjørte bil. Plutselig satt mannen fra min fortid ved siden av. Jeg stoppet bilen og vi omtrent klamret oss til hverandre. Kunne ikke få nok av nærhet og det var gjensidig. La spesielt godt merke til øyevippene, som var helt perfekt. Men dette var bare en drøm. Hva er det drømmen formidler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skvaldersjura Skrevet 14. mars 2009 #2 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg kjørte bil. Plutselig satt mannen fra min fortid ved siden av. Jeg stoppet bilen og vi omtrent klamret oss til hverandre. Kunne ikke få nok av nærhet og det var gjensidig. La spesielt godt merke til øyevippene, som var helt perfekt. Men dette var bare en drøm. Hva er det drømmen formidler? For en fin drøm! - Kunne det tenkes at du ikke helt er ferdig med det forholdet? Vil du ha ham tilbake? Eller gav han deg aldri nærhet i tilstrekkelig grad, da du var i et forhold med ham? Og at du nå prøver å kompensere, for det du evt. tapte av nærhet i den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #3 Del Skrevet 22. mars 2009 Det er noe i det du sier. Du er en forbausende god tyder. Ble vel aldri ferdig, ønsket han lenge tilbake, men en stund siden det da. Men hva mener du med å kompensere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skvaldersjura Skrevet 22. mars 2009 #4 Del Skrevet 22. mars 2009 Det er noe i det du sier. Du er en forbausende god tyder. Ble vel aldri ferdig, ønsket han lenge tilbake, men en stund siden det da. Men hva mener du med å kompensere? Drømmer er underbevisstheten i arbeid. Der vil kompensasjon for tapt nærhet i fortiden, ofte finne sted i nåtid, mens du sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå