Dixie Skrevet 8. juli 2003 #1 Del Skrevet 8. juli 2003 Var det andre en meg som satt klistret foran tv i går da startskuddet gikk for unkaren 3... (eller jeg satt ikke da, gikk på steppemaskinen under begge episodene!!!!) Hva synes dere om den nye ungkaren???? Og om de single jentene? Synes det virket som om noen av de ikke var "de skarpeste skjeene i skuffen..." Når du er 21 år. og det eneste du vil med livet er å få en ring på fingeren og at pappan din skal følge deg til alters, etterfulgt av tåreflom og snufsing, da tenker jeg bare stakkars lille.... Det er ikke det å oppleve den store kjærligheten, men det å treffe noen (og å vinne over de 24 andre deltagrene...) Så jo klipp fra de neste episodene, ser jo ut til at det blir litt action.... Blir nok stepping på meg hver mandag fremover, så noe positivt kommer det jo ut av det...... Andre som så på ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. juli 2003 #2 Del Skrevet 8. juli 2003 Filler'n,det glemte jeg.......... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 8. juli 2003 #3 Del Skrevet 8. juli 2003 Det glemte jeg og, eller glemte det ikke men var sikker på at det begynte en time senere. Skrudde på tven og ble så skuffa :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 8. juli 2003 #4 Del Skrevet 8. juli 2003 For å være helt ærlig, så gjør jeg det jeg kan for å unngå så mye som å tilfeldig zappe innom den slags programmer. Dette er ingen kritikk av de som liker denne genren, min mening er bare at for noe møl!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. juli 2003 #5 Del Skrevet 8. juli 2003 ... jeg så på..... :oops: :oops: :oops: Og som alltid synes jeg det var så herlig søplete og klissete som bare amerikanerne kan lage det - helt fantastisk hvordan noen av de jentene oppfører seg! Kommer nok til å følge med her også - det er rart med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. juli 2003 #6 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg så på, synes det er et pinlig program egentlig, men bare måååå se :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #7 Del Skrevet 8. juli 2003 Ungkaren burde få vita hva damen/jentene sier om han når han ikke hører: * jeg er et konkurransemenneske og skal vinne * jeg gjør alt for at han skal velge meg Her er det ikke snakk om kjemi eller kjærlighet, men konkurranse... Hvor er denne berømte spy smileyen... Leste i programmet og så at jentene ikke visste at han var millionær... Så skrøt han over at han var en Firestone... "Yes - som i dekket... Bare nå driver vi med vin..." Hvor forsvant poenget da med at han ville ha en som valgte ham for ham - ikke pga navn eller penger... Mayamor - ikke innlogget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 8. juli 2003 #8 Del Skrevet 8. juli 2003 var "de skarpeste skjeene i skuffen..." Skarpeste SKJEENE faktisk Neida, jeg synes han var søt, men er man så sikker på at han leter kjærlighet og ikke en "kunstgjenstand"? Synes de fleste jentene virket overfladiske.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 9. juli 2003 #9 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg fikk bare delvis sett programmet. Syntes først han virket litt overlegen, men intrykket ble bedre. Alle damene så jo nesten like ut jo, ihvertfall som type. Men klart de må jo være pene og slanke i et slikt konsept. Og det er kanskje alt de er også... Må innrønne at jeg satt klistra da unkarskvinnen gikk. Jeg ble litt overraska på slutten der over at hun var så intim med begge to. Vet ikke hvorfor jeg hadde forestilt meg at en kvinne skulle være ærligere enn en mann. Tror toeren følte seg ført bak lyset ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 9. juli 2003 #10 Del Skrevet 9. juli 2003 Nei, ser ikke på slike programmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #11 Del Skrevet 9. juli 2003 En virkelig flott mann.. :oops: Ligner på min kanskje nye "kjæreste".. har han flyttet til Norge?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 9. juli 2003 #12 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg ble sittende å se litt på dette, men bare litt også. Jeg vet allerede hvem som vinner "prinsen og halve kongeriket", og synes det er veldig greit. Da slipper jeg å måtte se på alle episodene. Forøvrig så jeg mest på for å se hvordan "vinneren" var og for å se hvordan ungkaren var. Må innrømme at jeg ikke helt likte denne ungkaren, men smak og behag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 16. juli 2003 #13 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg liker denne ungkaren bedre enn de to forige...han virker ikke å stiv og formell.....jeg håper foreløpig på Liz...hun virker som en søt og ærlig jente...men til de som VET hvordan det ender: JEG VIL IKKE VITE!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 16. juli 2003 #14 Del Skrevet 16. juli 2003 -Jeg pleier heller aldri se "slike" programmer og hadde overhode ikke tenkt å følge med, men så sitter man der da sammen med sine døtre -og har man først begynt å se, så lurer man jo på hvordan det barker ivei. Synes også at det var merkelig at han gikk så fort ut med navn og familiebakgrunn - og straks var det en av damene som begynte å mumle om shopping og kreditt-kort.......dette er så dumt at det er morsomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 16. juli 2003 #15 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg finner alltid ut hvem som "vinner" og ser de 3 siste episodene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 17. juli 2003 #16 Del Skrevet 17. juli 2003 Dette er ingen kritikk av de som liker denne genren, min mening er bare at for noe møl!!! :o Henger meg på her ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 17. juli 2003 #17 Del Skrevet 17. juli 2003 Synes Firestone er en skikkelig hønk :blunke: Var ute i byen på mandag så jeg fikk ikke sett på :cry: Noen som så? Skjedde det noe spennende? Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 17. juli 2003 #18 Del Skrevet 17. juli 2003 Satt og så på jeg også ja. Han virker da bedre egnet til et sånt program enn de to forrige ungkarene, de likte jeg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå