Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Kanebos 38 grader mascara i mange år, men det siste året har de tørket så fort ut og drysser etter bare et par uker! :klø:

Skjønner ikke hvorfor, men jeg er iallefall lei hele Kaneboen.

Hva bytter man til, når man har brukt samme mascara i "alle" år, og ikke har det fnugg peiling på sminke?

Liker godt Kaneboen fordi den kan fjernes med vann - finnes det andre merker som fungerer på samme måte, men som har bedre kvalitet?

Tar gjerne imot anbefalinger på andre merker, men ønsker fortrinnsvis noen som kan fjernes med vann (si fra hvis jeg er helt på jordet nå, og dersom jeg bør bruke andre typer mascaraer med sminkefjerner...).

Håper noen gidder å svare en stakkars husmor med dårlig peiling :fnise:.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

clinique har en mascara som kan fjernes med vann

Skrevet

Hva er det du ønsker av mascaraen da, vil du ha en som gir naturlig look, volum, lengre vipper, curl, what what? :)

Jeg er glad i Clinique High Impact (tror den heter det), vaskes lett vekk og gir fine vipper. Men den er et mareritt når det regner da :)

Gjest Gjest
Skrevet

L'oreal Beauty tubes fungerer på samme måte som Kanebo 38.

Det finnes også en som heter Lash Power, men jeg husker ikke hvem som produserer den.

Gjest Gjest
Skrevet

Litt på siden; Jeg har motsatt problem av deg. Kanebo 38 grader sitter som støpt på meg hele dagen, men jeg syntes den er vanskelig å få av.

Jeg bruker annen øyesminke også, og hvis jeg starter med varmt vann for å løse opp mascaraen blir den andre sminken "seig" og kliner seg utover. Starter jeg med øyesminkefjerner (har funnet en som jeg liker veldig godt) så må jeg jo uansett ta en omgang til etterpå for å få av mascaraen. Uansett blir det ganske mye gnikk og gnukk for den sarte huden i området der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...