Gå til innhold

Har du søppelbøtte på badet/toalettet?  

160 stemmer

1. 1. Har du søppelbøtte på badet/toalettet?

• Ja
      142
    • Nei
      12
    • Kun på baderommet (hvis eget toalett)
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest "Kan brukte tamponger kastes i do-tråden" begynner jeg å lure på om det er normalt med søppelbøtte på badet. For meg er det en selvfølge at det skal være søppelbøtter på alle baderom og toaletter, men sånn er det tydeligvis ikke hos alle.

Skrevet
Etter å ha lest "Kan brukte tamponger kastes i do-tråden" begynner jeg å lure på om det er normalt med søppelbøtte på badet. For meg er det en selvfølge at det skal være søppelbøtter på alle baderom og toaletter, men sånn er det tydeligvis ikke hos alle.

Helt enig der, jeg tror aldri jeg har vært et sted de ikke har det. Kan bare tenke meg hvor pinlig det er å måtte skifte bind et sted hvos de ikke har søppelbøtte. Må man jo ta med seg bindet pent pakket inn å liste seg ut for å kaste den.

Skrevet
Helt enig der, jeg tror aldri jeg har vært et sted de ikke har det. Kan bare tenke meg hvor pinlig det er å måtte skifte bind et sted hvos de ikke har søppelbøtte. Må man jo ta med seg bindet pent pakket inn å liste seg ut for å kaste den.

Jeg vet om et sted det ikke er, det er hos en venninde av meg.. Husker jeg satt på do der første gang etter at badet var pusset opp og lurte på hva jeg skulle gjøre. Jeg har lært at tamponger og bind ikke skal i do, så det var jo uaktuelt. Var litt flaut å komme ned til foreldrene på kjøkkenet med bind/tampong eller hva det var diskret innpakket for å kaste det.. (Men kanskje man skal ta hintet å kaste i do der det ikke er søppelbøtte men bor jenter?) Uansett skalvel ikke den diskusjonen tas her :ler: :gjeiper:..

Skrevet

Jeg var på besøk hos en kompis en gang. På do var der ingen søppelbøtte, så jeg måtte ta med tampongen (inpakket såklart) inn på kjøkkenet hvor foreldrene satt og spør etter en søppelbøtte. Kan egentlig tenke meg det ikke er så hyggelig med tampong i kjøkkensøpla...

Skrevet

Vi har, men det var godt disse trådene kom på bane nå, for den vi har har ikke lokk. Jeg må ha en med lokk.

Skrevet

Klart jeg har. Et sted må jeg jo gjøre av plasten fra truseinnlegg, bind og tamponger, q-tips og bomull.

Skrevet

Ja, vi har søppelbøtte på badet.

Skrevet

Her er det søppelbøtte på badet, men jeg kaster ikke mine tamponger der, da jeg bor med 3 andre som skal få slippe å møte mitt menstruasjonsblod når de skal kaste noe...

Er det bare jeg som syns det er sært å skifte tamponger inne hos andre? Jeg planlegger sånn at jeg slipper å gjøre det, enten ved å bytte tampong rett før eller rett etter jeg drar til folk, men her er det kanskje snakk om overnatting? I så fall så pleier jeg å ha en liten pose i toalettmappa mi dersom jeg vet at det trengs...

Skrevet

Ja, vi har søppelbøtte på begge badene. Hos svigerforeldrene mine har de ikke søppelbøtte på badet og det synes jeg faktisk er litt ubehagelig. Det er mange ting jeg ikke vil spasere ut på kjøkkenet for å kaste så jeg må ta med meg en egen søppelpose når vi besøker dem. Jeg kan ikke skjønne hvordan de klarer seg uten.

Skrevet
Er det bare jeg som syns det er sært å skifte tamponger inne hos andre?

Noen blør mye og må skifte ofte, andre ganger kan man være på besøk i mange timer. Jeg prøver gjerne å skifte hjemme da jeg syntes det er mest komfortabelt siden jeg vet det er søppelbøtte der og jeg selv må ta ut søppla, men det er ikke alltid det kan planlegges sånn..

Skrevet

Jeg har søppelbøtte på badet. Liker ikke å kaste tamponger hos andre. Det er greit hjemme hos meg selv der jeg tar ut søpla, men liker ikke å tenke på at andre skal bære ut mine brukte tamponger.

Skrevet

Skjønner ikke hvordan folk klarer seg uten søppelbøtte på badet. Selv om man kanskje ikke menstruerer, hvor gjør man av q-tips, embalasje fra såpe o.l og andre ting som kastes? Jeg gidder ikke kaste sånne ting på kjøkkenet.

Har bare ett bad, men hadde jeg hatt flere, evt. "toalett-rom" hadde jeg hatt søppelbøtte på alle.

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Hjemme hos oss har vi aldri hatt søppelbøtte på badet. Brukte bind og sånt ble kastet i søpla som stod på kjøkkenet.

Da jeg flyttet for meg selv fikk jeg søppelbøtte på badet, og har hatt det siden. Savner den bøtta de gangene jeg er på besøk hjemme.

Skrevet

Nei, her vi bor nå har vi det ikke. Selv bruker jeg diva-cup, men jeg ser absolutt behovet for folk som kommer på besøk, også hadde det jo vært kjekt å kunne kaste q-tips og bomull på badet (nå tar vi det med oss til kjøkkenet som forøvrig er rett utenfor). Vi skal flytte om kun to måneder og på neste bad blir det absolutt søppelbøtte.

Skrevet

Heia,jeg har ikke det,ser ikke på det som ett problem.Kaster tamponger,bomull og qtips i do,enkelt og greit.Er overhode ikke intressert og ha andres brukte binn i min søppelbøtte og jeg gjør ALDRI det hos andre heller.Syntes det er skikklig ekkelt ;-))

Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Heia,jeg har ikke det,ser ikke på det som ett problem.Kaster tamponger,bomull og qtips i do,enkelt og greit.Er overhode ikke intressert og ha andres brukte binn i min søppelbøtte og jeg gjør ALDRI det hos andre heller.Syntes det er skikklig ekkelt ;-))

Hehe...regner med at du ser fram til den dagen toalettet er tett på grunn av alt du hiver ned i den.

Skrevet

Det må jeg hos svigers! Er ganske ubehagelig å sprade forbi en hel haug mennesker meg et brukt, innpakka bind i hånda.

Vi har søppelbøtte på badet, og det er jeg også vant med hjemmefra

Skrevet
Hehe...regner med at du ser fram til den dagen toalettet er tett på grunn av alt du hiver ned i den.

He he, den tid den sorg.Har vært heldig til nå,har gjort det hele livet og det beg dersverre å bli noen år ;-)

Skrevet
Det må jeg hos svigers! Er ganske ubehagelig å sprade forbi en hel haug mennesker meg et brukt, innpakka bind i hånda.

Vi har søppelbøtte på badet, og det er jeg også vant med hjemmefra

Ett tips vettu så du slepper det:Ta med inn veska på badet og ha med en pose så er problemet løst,det hadde jeg gjort om jeg brukte bind ,-)

Skrevet

Har to søppelbøtter på badet. En stor på golvet og en liten oppå benken. Det er alltid noe som skal kastes. Og jeg er livredd for å tette til doer - har opplevd det en gang. Ikke gøy.

Hvis jeg kommer hjem til noen som ikke har søppelbøtter på badet, blir jeg helt handlingslammet omtrent. :ler: Men ikke langt ifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...