Gå til innhold

Kan man trene bort dobbelthake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke ute etter svar som "all vektnedgang vil minske dem"... Det jeg lurer på er om det finnes en øvelse som kan hjelpe meg å stramme opp litt under haka på samme måte som man har øvelser for andre deler av kroppen uten at jeg forventer å punktforbrenne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje med gjevnlig ansiktsgymnastikk - grimaser på godt norsk? Men jeg har egentlig ikke peiling.

Skrevet

Du kan ta håndflaten din og "slå" under haka. Om dette fungerer vet jeg ikke, men dette er det eneste trikset jeg vet om :)

Gjest Shelob
Skrevet

Eh... ikke for å skli helt over i et annet emne, men om du ha en kjæreste er det fin-fin haketrening å suge han. Men tror ikke det bør debatteres videre her.

Skrevet

Hihihi!! Hadde jeg hatt en type hadde nok han elsket svaret ditt :fnise: Men jeg har nå ikke det, så jeg håper noen har en annen øvelse :ler:

Skrevet

har hørt om flere som får ekstra dobbelthake ved stort saltinntak, og visa versa.

prøv å vær nøye på å kutte ut salt en periode å se om det hjelper(husk at en grandiosa inneholder en hel kopp salt, så det skjuler seg mye rart.....)

Skrevet

Har ikke spist salt på en uke nå. Og det er HARDT!! ELSKER salt, og spiser sikkert alt for mye av det til vanlig :tristbla: Ser ikke den store forskjellen, men det er kanskje bare meg...

Dette er et stort kompleks for meg. Jeg har vurdert å fettsuge den, men hakebånd i to uker frister ikke akkurat. Blir litt for åpenlyst... Men hvis jeg ikke klarer å gjøre noe med det på en naturlig måte er det ikke umulig at jeg gjør det likevel...

• 6 år senere...
Skrevet (endret)

Kanskje med gjevnlig ansiktsgymnastikk - grimaser på godt norsk? Men jeg har egentlig ikke peiling.

Du kan ikke fjerne fett fra et område ved å kjøre isolerte øvelser i det området. Den beste måten å kvitte seg med fett på, er øvelser hvor du bruker mye muskulatur. 

Endret av Lurium
Skrevet

Du kan ikke fjerne fett fra et område ved å kjøre isolerte øvelser i det området. Den beste måten å kvitte seg med fett på, er øvelser hvor du bruker mye muskulatur.

hehe, eller gå ned i vekt? Det er det som funker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...