Gå til innhold

Billigst mobilabonnement?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har smarttalk med Netcom i dag men jeg er lite fornøgd med Netcom og vil gjerne skifte. Men så vil jeg så klart ikke betale mer enn jeg gjør..

Jeg har ingen fast pris å betale i mnd`en og betaler 49 øre (tror jeg..) per minutt. 89 i sms. Min sønn og jeg ringer gratis til hverandre.

Noen som vet om leverandører som kan konkurrere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Retting...minuttpris 0.45, sms 0.45 men startpris 0.89

Gjest Sandbekken
Skrevet

Her er en super side hvpr du kan regne ut hilket abonnement som er billigst for deg! har brukt den selv også, og kan si at den funker ;):)link

Skrevet (endret)

Husk å legge inn korrekt bruk, ikke ca-bruk! (sjekk loggen på telefonen, eller samtalespesifikasjoner i tidligere fakturaer). Mange er superbillig på ringing og sms, og veldig dyre på GPRS og MMS. Bruker du mye av de dyre tingene, kan "gratis-minutter" fort bli oversvømmet av dyre surfe-megabytes.

Hvorfor er du misfornøyd med Netcom? Er det dekningen som er problemet, så må du være obs på at mange andre leverandører bruker Netcom sitt nett!

Endret av Jade
Skrevet

Takk for linkene. Skal sjekke dei.

Jeg er misfornøyd med servicen til Netcom. Jeg har flere ganger hatt behov for å snakke med dem men det er nesten uråd å få kontakt med dei. Jeg har skrevet mail om at dei må ta kontakt med meg å at det haster. En gang var jeg heldig å dei ringte etter 3 dager..

Jeg har hatt behov for å få tilsendt mobilhistorikken,- du kan da få tilsendt for dei tre siste månedene. Jeg trengte dette i forbindelse med en straffesak. Å jeg hadde 7 virkedager på meg,- noe jeg også fortalde. Fikk beskjed om at det ble sendt samme dag. Etter 3 dager får jeg for den siste måneden dei to andre har jeg fortatt ikke mottatt enda det har gått et par måneder. Men fakturert for det, ja klart dei har gjort det..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gikk masse ned ved å bytte til Chess, men som de sier over her så kommer det an på hvordan du bruker mobilen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...