Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Jeg har helt normal hud på hendene, men syntes det er deilig å smøre dem en gang eller to i løpet av dagen. Er det noen som har tips til en god håndkrem som trekker greit inn? En ting til; siden jeg ikke er plaget med tørre hender så mener en venninne av meg at jeg ikke burde bruke håndkrem. Hun mener at hudens naturlige fukgighetssystem blir lurt av håndkremen ,slik at jeg gjør meg avhengig av å tilføre hende fukt ved hjelp av krem. Stemmer det?
Gjest Pretor Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Jeg vender alltid tilbake til håndkremen fra Clarins. Den gir god fukt, næring til neglene og trekker best inn av alle kremer jeg har prøvd. Det siste er veldig viktig for meg, fordi jeg blir så tørr av såpen på skolen, at jeg må smøre meg når jeg kommer tilbake på lesesalen etter toalettbesøk. Etter et min er det tørt nok til å jeg kan bla i bøkene igjen:)
Gjest Raptuza Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Ahava Advanced Hand Cream. Kan kjøpast på Vita, helsekost og ebay og Strawberrynet. Har brukt den i mange år. Mi mor er og fan!
Pjukset Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Jeg elsker håndcremen fra ACO med canola oil som fåes kjøpt på apoteket. Jeg prøvde forøvrig en håndkrem fra Guerlain som må være håndkremenes Rolls Royce. Men en tube til 400 kr får meg til å klare meg fint uten
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Ts her. Jeg vender alltid tilbake til håndkremen fra Clarins Morsomt - jeg har akkurat brukt opp en Clarins-tube! Det har vært den første "ordentlige" håndkremen jeg har eid og jeg har vært veldig fornøyd egentlig, men tenkte å høre om jeg heller burde prøvd en annen. Kanskje bare kjøpe den igjen da - den lukter jo deilig også, enkel og ren lukt.
Ethereal Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Jeg bruker håndkrem fra Atrix, jeg. Tror man kjøper den på vanlig matbutikker. Den funker veldig bra på meg, og jeg sliter med tørre hender også
Lillerose Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har tørre hender. Blir mye håndvask på jobben. Bruker fete håndkremer slik som aderma. Ellers har jeg brukt vitapan og apobase . Loccitane har og en veldig god håndkrem.
Hilde Christina Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 Weleda! Prøvd en hel haug og denne er veldig god og inneholder ikke en stor andel av mineralolje noe de fleste andre hådkremer gjør.
Gjest Pretor Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har tørre hender. Blir mye håndvask på jobben. Bruker fete håndkremer slik som aderma. Ellers har jeg brukt vitapan og apobase . Loccitane har og en veldig god håndkrem. Har Loccitane håndkrem nå, men den kan ikke måles seg med Clarins sin. Trekker på langt nær like godt inn, og blir liksom liggende en hinne utenpå. Blir nok Clarins igjen her gitt:)
Gjest Chosa Skrevet 15. mars 2009 #11 Skrevet 15. mars 2009 Har prøvd litt forskjellige kremer, men clarins er absolutt den jeg foretrekker! Så jeg vil anbefale og holde deg til den;D
Ciara Skrevet 15. mars 2009 #12 Skrevet 15. mars 2009 Jeg sverger også til Clarins. L'Occitane-kremene er også gode, men de er mye fetere, så de bruker jeg heller hvis jeg skal smøre hendene før jeg legger meg.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #14 Skrevet 15. mars 2009 Jeg liker mandel- håndkremen fra Body Shop Enig! Mandelkremen er veldig god!!
Avalon Skrevet 15. mars 2009 #15 Skrevet 15. mars 2009 Rose velvet cream fra L´Occitane synes jeg er kjempe god. Trekker raskt inn, er ikke klissete og lukter kjmpe godt av rose. Også veldig billig og liten tube man kan ha i vesken
Gjest LC Skrevet 15. mars 2009 #16 Skrevet 15. mars 2009 Atrix intensive er billig og bra, fås kjøpt på dagligvaren. ikke for fet heller. Ang. spørsmålet om at hendene blir "avhengige" så stemmer dette overhodet ikke. Kjenner noen som har jobbet på hudavd. på rikshospitalet som sier at huden aldri kan få for mye fuktighet, så smør i vei jenter!! huden får ikke et større behov, men smøres det ofte og man plutselig slutter vil den oppleves som tørrere fordi man er vant til å ha myk hud. Jeg har helt normal hud på hendene, men syntes det er deilig å smøre dem en gang eller to i løpet av dagen. Er det noen som har tips til en god håndkrem som trekker greit inn? En ting til; siden jeg ikke er plaget med tørre hender så mener en venninne av meg at jeg ikke burde bruke håndkrem. Hun mener at hudens naturlige fukgighetssystem blir lurt av håndkremen ,slik at jeg gjør meg avhengig av å tilføre hende fukt ved hjelp av krem. Stemmer det?
Furstina Skrevet 2. april 2009 #17 Skrevet 2. april 2009 Tråden er ryddet, se reglerne /Furstina (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå