Gjest Sparebøsse Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Jeg går en knipen tid i møte sånn økonomisk sett. Noe av det jeg har gruet meg aller mest for å kutte ned på er faktisk sminke, kremer, hårprodukter og denslags. Mottoet blir derfor å kutte kostnader, men ikke la det gå utover resultatet! Kanskje vi kan tipse hverandre om ok produkter som ikke er svinsk dyre? Tips 1: www.everydayminerals.com Jeg har lovet meg selv å ikke falle for fristelsen, jeg skal ikke forsøke dyrere merker for å finne ut at jeg ikke kan leve uten. Jeg skal ikke bli forelsket i en foundation til 500 kroner, jeg syntes mineralfoundation, rouge og concealer fra EM fungerer godt nok. Tips 2: www.feelunique.com Virkelig en fantastisk side, men viktig å ikke kjøpe en masse man egentlig ikke trenger. Jeg kjøper kun ting jeg har hatt før og som er tomme... Tips 3: Jeg har hatt en vanvittig lipgloss-forbruk. Ikke av det klissete lebstift slaget, men jeg må ha noe på leppene. Nå bruker jeg kun lipgloss til speielle anledninger og til hverdags bruker jeg eight hour cream fra Elizabet Arden - en tupe holder i evigheter, og den gir faktsik ørlite farge til leppene. Tips 4: Natron er en utmerket peeling til ansiktet. Det tipset har jeg kommet over her inne, og det funker som fy! En pose natron koster rundt en tier.. Tips 5: Unngå frisyrer som trenger frisørbesøk hver 6. uke. Det avhenger jo litt av hårtype og hva man kler selvsagt, men jeg merket det i hvert fall veldig på lommeboken da jeg hadde en "frisyre". Hva er ditt beste sparetips i forhold til velværeprodukter/make-up produkter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå