Gjest Malen Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Noen som kan beskrive lukten av decleor sine fuktighetskremer? Jeg fikk en prøve av "harmonie". Synes den lukter fælt.. Lukter alle kremene like sterkt? Jeg tenker da spesielt på hydra floral.
Honesty Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Tja, de lukter alle ganske sterkt, men ingen av dem lukter likt. Decleor-produkter lukter av ingredienser/eteriske oljer som finnes i produktene, så du må takle lukta for å kunne bruke produktene.
hufsa! Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Noen som kan beskrive lukten av decleor sine fuktighetskremer? Jeg fikk en prøve av "harmonie". Synes den lukter fælt.. Lukter alle kremene like sterkt? Jeg tenker da spesielt på hydra floral. Heia,jeg har prøvd den i en prøve og mener å huske at den luktet veldig godt..Huff ja, jeg kan heller ikke ha noe som lukter sterkt eller vondt..Men sjekk den hos en hudpleier så er du sikker.
PlingeLing Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Hei, Jeg hadde den samme oppfatning da jeg fikk kremen anbefalt av hudpleier. Syns den luktet vondt, og litt i det meste laget. Etter å ha brukt den over lang tid, har jeg vendt meg til lukten, og syns nå den lukter godt og naturlig. Og det beste er at huden min ser utrolig mye bedre ut enn tidligere. En siste kommentar: Du burde ikke velge krem ette lukt, men heller etter hva huden din trenger. Kanskje du kan få en prøve av Hydra Floral hos en hudpleier som fører Decleor, og teste den ut?
Alsana Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Hei, eg bruker Hydra Floral og synest ikkje lukta er eit problem i det heile tatt. Kremen luktar litt meir enn min forrige, men ikkje så mykje at eg ikkje klarar å bruke den. Decleor har uansett veldig gode produkt, og viss det er det huda di treng, så venner du deg sikkert til det etter kvart. Eg prøvde å få ein prøve på kremen i ein hudpleiesalong før eg kjøpte han, men det einaste eg fekk var ein liten klatt på handa. Kunne tenkt meg å prøvd han heime på badet, i andletet der eg faktisk skal bruke han, men det var visst ikkje mogleg akkurat der eg var i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå