Gå til innhold

Hva slags musikk??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer fæælt på hva slags musikk man skal ha på selve festen. Personlig kan jeg ikke fordra dasebandsduoer ol. Men ønsker sårt noe levende musikk. Storband ble for dyrt.

Dessuten trenger jeg hjelp til å finne noen flinke musikere i Bergen. Og jungeltelegrafen er bedre enn gule sider...for folk er ærligere enn reklame icon_smile.gif

Takker for all hjelp

hoppe.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke brenne cd`er og spille de på anlegg?

Det skal vi gjøre, da får vi iallfall det vi vil ha. Vi ordner musikk for en hver smak slik at alle kan hygge seg!12

Skrevet

Vi skal ha en mann som spiller og synger... Skal vist være skikkelig flink - sier dem som har hørt han. Men vi bor jo på andre siden av landet. For etter hva jeg fortso var det i Bergens-området!?!

Ihvertfall, kan heller ikke fordra svensktopper og danseband for å kalle det det! Så vi kommer til å be han spille litt div. Håper på nærmere om vi kan få en liten oversikt av han - hva han kan spille o.l.

Håper du finner det du leter etter da icon_smile.gif

Skrevet

Hei !

Jeg kan gi deg en god anbefaling !! X-files her i Bergen er kjempedyktige !! Jeg har selv hørt dem flere ganger og jeg kjenner han ene av dem, det er en kollega av meg !! Ta en titt på denne linken, der står det masse om dem :

http://home.online.no/~gskutl/

Absolutt verdt å sjekke ut !!

De er kjempeflinke og spiller variert musikk.

Ikke bare sånn danseband, det har lite i et bryllup å gjøre mener nå jeg !!

Stor klem fra Pludre icon_biggrin.gif

Håper det var til hjelp for deg !!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Liker du storband og slikt bør du kontakte Viggo Vea. Trombonist som spiller masse på slike anledninger. KJEMPEFLINK. Han ordner alt selv,har komp på cd, og spiller veldig variert og fin musikk. dette er definitivt IKKE danseband el.l.

Han bor på Åsane, og kan treffes på Tlf.nr slettet - moderator1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-04-18 09:08 ]

Gjest lilletroll
Skrevet

Vi skal også brenne cd'er selv.....rimelig og greit.12

Skrevet

Har egentlig masse venner som er flinke å spille. Kan man bruke de? Jeg følte det virket frekt å spørre folk som allerede er invitert om å spille, men mine forelder, svigerforeldre og min kjære syns det var greit. Hva sier dere? De spiller alt fra fiolin til synth og bass fra jazz til pop til rock. Grunnen til at jeg vil ha band er egentlig at jeg har lyst til å synge en sang for min kjære siden det er hans største drøm (hvis jeg tør) ellers syns jeg ideen om egne brente cd`er var god.

Tusen takk for all hjelp så langt12

Skrevet

Jippii - man gir jo vanligvis gaver i bryllup da, og du kan jo fortelle dem at det dere ønsker dere, er levende musikk.

Det fikk vi av noen kamerater - helt glimrende. Vaser har vi nok av - og snakk om å gi av seg selv!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...