Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal til london om noen uker, yeeey! trenger tips på hva som er lurt å kjøpe av kosmetikk og annet stæsj som ikke finnes her til lands?

takknemlig for alle tips om det måtte være sminke eller andre ting :)

Videoannonse
Annonse
Gjest LanaLane
Skrevet

Olayprodukter, og kanskje Boots nr 7 også :)

Og om du vil ha kvalitets-BH'er i alle størrelser så stikker du innom en Bravissimobutikk :)

Skal ta meg en slik tur selv!

Gjest Gjest_HAnne_*
Skrevet

Hårfarge er utrolig billig. Den jeg bruker koster 6,75 pund i england og 185kr på Vita...

Gjest Raptuza
Skrevet

Olay får du kjøpt på Vita og Boots på Boots/Alliance apoteka....

Gjest Gjest
Skrevet

Dermalogica-produkter dersom du bruker det. Mye billigere i engelske parfymerier enn her hjemme.

Gjest LanaLane
Skrevet
Olay får du kjøpt på Vita og Boots på Boots/Alliance apoteka....

Ja, kun omtrent 1% av hele sortimentet.

Skrevet

Jeg pleier å hamstre Barry M Dazzle Dust øyeskygger. Små krukker med lekre farger og mye skimmer, perfekt festsminke :Nikke:

De selges på enkelte parfymerier i Norge til 140 kr, men i England koster de £ 4.5!

Ellers er det mange spennende kosmetikkmerker som man ikke får kjøpt i Norge, som f.eks. Urban Decay, Benefit, Nars etc.

Skrevet

Eg brukar å kjøpe med meg ei 500 ml pumpeflaske med E45 Moisturising Lotion på Boots når eg er i England - den rekk fint til neste gong eg tek turen! Det er ein veldig god og billig bodylotion utan parfyme. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg pleier også å kjøpe E45 lotion på Boots, i tillegg er Palmers cocoa butter deilig på sommeren. Ta også en tur innom Lush, deilige såper og kremer.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ikke trådstarter, men har omtrent samme spørsmål: Er det en butikk i London (sentralt) som selger rimelige Kerastase-produkter? Tenker først og fremst på Bain de force- sjampo og balsam i store flasker. Skulle så gjerne ha fått kjøpt med meg noen slike hjem! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...