Gjest LC Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 jeg skal til london om noen uker, yeeey! trenger tips på hva som er lurt å kjøpe av kosmetikk og annet stæsj som ikke finnes her til lands? takknemlig for alle tips om det måtte være sminke eller andre ting
Gjest LanaLane Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Olayprodukter, og kanskje Boots nr 7 også Og om du vil ha kvalitets-BH'er i alle størrelser så stikker du innom en Bravissimobutikk Skal ta meg en slik tur selv!
Gjest Gjest_HAnne_* Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Hårfarge er utrolig billig. Den jeg bruker koster 6,75 pund i england og 185kr på Vita...
Gjest Raptuza Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Olay får du kjøpt på Vita og Boots på Boots/Alliance apoteka....
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Dermalogica-produkter dersom du bruker det. Mye billigere i engelske parfymerier enn her hjemme.
Gjest LanaLane Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Olay får du kjøpt på Vita og Boots på Boots/Alliance apoteka.... Ja, kun omtrent 1% av hele sortimentet.
Mischa Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 Jeg pleier å hamstre Barry M Dazzle Dust øyeskygger. Små krukker med lekre farger og mye skimmer, perfekt festsminke De selges på enkelte parfymerier i Norge til 140 kr, men i England koster de £ 4.5! Ellers er det mange spennende kosmetikkmerker som man ikke får kjøpt i Norge, som f.eks. Urban Decay, Benefit, Nars etc.
Alsana Skrevet 14. mars 2009 #8 Skrevet 14. mars 2009 Eg brukar å kjøpe med meg ei 500 ml pumpeflaske med E45 Moisturising Lotion på Boots når eg er i England - den rekk fint til neste gong eg tek turen! Det er ein veldig god og billig bodylotion utan parfyme.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #9 Skrevet 14. mars 2009 Jeg pleier også å kjøpe E45 lotion på Boots, i tillegg er Palmers cocoa butter deilig på sommeren. Ta også en tur innom Lush, deilige såper og kremer.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 Jeg er ikke trådstarter, men har omtrent samme spørsmål: Er det en butikk i London (sentralt) som selger rimelige Kerastase-produkter? Tenker først og fremst på Bain de force- sjampo og balsam i store flasker. Skulle så gjerne ha fått kjøpt med meg noen slike hjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå