Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #1 Skrevet 8. juli 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=67071 Få slutt på denne plagingen av uskyldige tyr. Jeg holder med tyrene og synes IKKE synd på menneskene. Menneskene går der friviliig, men tyren har ikke noe valg dessverre. :evil:
Silfen Skrevet 8. juli 2003 #2 Skrevet 8. juli 2003 De har bare godt av det. Å delta på slikt løp eller tyrefekting, ja da fortjener de det de får.
Livets datter Skrevet 8. juli 2003 #3 Skrevet 8. juli 2003 Tenk deg hvor redde og forvirrede disse stakkars dyrene er midt i alt dette kaoset! Jeg håper av hele mitt hjerte at de tramper ned så mange mennesker som mulig. Det samme gjelder tyrefektere!!! :evil: :evil: :evil: Mennesker kan virkelig være fæle, gitt!
Marianne Skrevet 8. juli 2003 #4 Skrevet 8. juli 2003 Syns ikke synd på de jeg heller. Tyrene må jo være totalt forvirret oppi dette her.
Cita Skrevet 8. juli 2003 #5 Skrevet 8. juli 2003 Helt enig med dere. Dette er bare helt perverst. Kultur og tradisjoner, sier noen ...my ass !! I år 2003 bør menneskene ha kommet lenger enn dette. Som Livets datter skrev: Hvor redde og fortvilet er ikke disse dyrene ? De prøver fortvilet og komme seg unna de blodtørstige massene. Nei la de skadde ligge igjen i gatene til skrekk og advarsel, isteden for og opphøye dem til helter. Fy f... Og hvor mye ressurser går det ikke, bare på ambulanse/helsepersonell og politi under sånne løp.
Gjest Poirot Skrevet 8. juli 2003 #6 Skrevet 8. juli 2003 Er også imot tyrefekting. Forøvrig tenker jeg at hvis jeg hadde bodd i Pampelona ville jeg blittirritert over alle turistene som også vil løpe og er så tøffe i trynet. Tenk om 17 mai var flest turister???
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #7 Skrevet 8. juli 2003 Det er utrolig hvor mye idiotisk folk finner på som underholdning. "La en fyr stå inne på en arena med et stort tøystykke, og så slipper vi inn en okse og ser om han klarer å slite den ut helt til han kan ta livet av den med et sverd." OK, det høres idiotisk men nesten litt utfordrende ut. Det måtte selvsagt legges til "...og så lar vi noen fyrer på hester kaste små spyd inn i oksen, slik at den får indre blødninger." Ellers ville sikkert oksen vunnet. Det virker enda en tanke mer tåpelig å si "la oss slippe løs en masse okser i gatene, og så løper vi foran som noen idioter og prøver å ikke bli trampet ihjel". Men så finnes det jo en landsby et eller annet sted der de hvert år feirer et eller annet ved å kaste en (levende) geit ut fra et klokketårn.
Gjest celine Skrevet 8. juli 2003 #8 Skrevet 8. juli 2003 Jeg blir nesten fortvilet på vegne av menneskeheten.. La oss håpe at flest mulig av disse menneskene blir tråkket ned slik at de ikke formerer seg
Rapitap Skrevet 8. juli 2003 #9 Skrevet 8. juli 2003 De har bare godt av det. Å delta på slikt løp eller tyrefekting, ja da fortjener de det de får. Det mener du vel ikke?! :o Hva har en tyr noegang gjort mot deg??
Gjest lurven Skrevet 9. juli 2003 #10 Skrevet 9. juli 2003 "]De har bare godt av det. Å delta på slikt løp eller tyrefekting, ja da fortjener de det de får. enig i det ja må da finnes bedre ting å gjøre enn å løpe fra en tyr..
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #11 Skrevet 9. juli 2003 De har bare godt av det. Å delta på slikt løp eller tyrefekting, ja da fortjener de det de får. enig i det ja..
Gjest Zirine Skrevet 9. juli 2003 #12 Skrevet 9. juli 2003 Disse "macho"mennene fortjener to ting: 1. Et horn i r.æ.v.a 2. En grundig lobotomi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå