Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har bare godt av det. Å delta på slikt løp eller tyrefekting, ja da fortjener de det de får.

Skrevet

Tenk deg hvor redde og forvirrede disse stakkars dyrene er midt i alt dette kaoset! Jeg håper av hele mitt hjerte at de tramper ned så mange mennesker som mulig. Det samme gjelder tyrefektere!!! :evil: :evil: :evil:

Mennesker kan virkelig være fæle, gitt!

Skrevet

Syns ikke synd på de jeg heller. Tyrene må jo være totalt forvirret oppi dette her.

Skrevet

Helt enig med dere.

Dette er bare helt perverst.

Kultur og tradisjoner, sier noen ...my ass !!

I år 2003 bør menneskene ha kommet lenger enn dette.

Som Livets datter skrev: Hvor redde og fortvilet er ikke disse dyrene ?

De prøver fortvilet og komme seg unna de blodtørstige massene.

Nei la de skadde ligge igjen i gatene til skrekk og advarsel, isteden for og opphøye dem til helter. Fy f...

Og hvor mye ressurser går det ikke, bare på ambulanse/helsepersonell og politi under sånne løp.

Gjest Poirot
Skrevet

Er også imot tyrefekting.

Forøvrig tenker jeg at hvis jeg hadde bodd i Pampelona ville jeg blittirritert over alle turistene som også vil løpe og er så tøffe i trynet. Tenk om 17 mai var flest turister???

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er utrolig hvor mye idiotisk folk finner på som underholdning.

"La en fyr stå inne på en arena med et stort tøystykke, og så slipper vi inn en okse og ser om han klarer å slite den ut helt til han kan ta livet av den med et sverd." OK, det høres idiotisk men nesten litt utfordrende ut. Det måtte selvsagt legges til "...og så lar vi noen fyrer på hester kaste små spyd inn i oksen, slik at den får indre blødninger." Ellers ville sikkert oksen vunnet.

Det virker enda en tanke mer tåpelig å si "la oss slippe løs en masse okser i gatene, og så løper vi foran som noen idioter og prøver å ikke bli trampet ihjel". Men så finnes det jo en landsby et eller annet sted der de hvert år feirer et eller annet ved å kaste en (levende) geit ut fra et klokketårn.

Gjest celine
Skrevet

Jeg blir nesten fortvilet på vegne av menneskeheten.. La oss håpe at flest mulig av disse menneskene blir tråkket ned slik at de ikke formerer seg :ler:

Skrevet
De har bare godt av det. Å delta på slikt løp eller tyrefekting, ja da fortjener de det de får.

Det mener du vel ikke?! :o Hva har en tyr noegang gjort mot deg??

Gjest lurven
Skrevet

"]De har bare godt av det. Å delta på slikt løp eller tyrefekting, ja da fortjener de det de får.

enig i det ja

må da finnes bedre ting å gjøre enn å løpe fra en tyr..

Gjest Anonymous
Skrevet

enig i det ja..

Gjest Zirine
Skrevet

Disse "macho"mennene fortjener to ting:

1. Et horn i r.æ.v.a

2. En grundig lobotomi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...