Gå til innhold

Sparesveis!

Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest milkyway

Med mindre det er noen magikere her, vil jeg helst bare ha trøstende hår om at "HÅR GROR UT IGJEN!" for det ser mørkt ut nå! Slitt som fy etter å ha fjernet dreads, så jeg måtte klippe meg til rett under ørene og ser nå ut som en sopp, pluss at jeg en gang hadde en veldig fin undercut, men pga sløv samboer, må jeg avogtil barbere den selv, og jeg så her om dagen den har krøpet ALTFOR langt opp i bakhodet, så strikk kan jeg heller ikke gå med.

Så hei, hvor mye koster extentions? Milkyway trives ikke med kort hår! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

:trøste:

Drit i extentions, det aller, aller beste er bare å la det være i fred en stund. Til sommeren er det sikkert helt ok. Til sommeren kan kanskje virke utrolig lenge til nå, men la oss tenke som så; Om fire mnd er håret ditt ok. Tenkt fire mnd tilbake... Da var det nesten jul - og det er jo ikke så lenge siden?

Det blir bra, kjør på med hårbånd og lue, og la ellers håret være mest mulig i fred, da gror det så fint atte.

PS! Det er alltid verst i begynnelsen, allerede om noen uker føles det nok bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Men det er så kort at jeg ser skalla ut med lue! Å gud bedre, hvorfor så forfengelig plutselig? Og HVORFOR gadd jeg å klippe av meg alt det som rakk til korsryggen? Jeg kunne bare vaska det så lukta de fint igjen, dumme dreads :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis b vitaminer og kanskje det er verdt å prøve såkalte vindunderprodukter som fåes på apotek, f.eks. arcon tisane. Extentions vil bare ødelegge håret ditt mer dessverre :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest milkyway

nå er jeg tøff på håret igjen, det måtte bare ha et par cm på seg :D (det vokser jo FORT :O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...