Gå til innhold

Harry biler.

Gjest bildama

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tess_*
Enda en smak og behag-tråd? Akkurat det KG trenger.

Harry biler er bortsett fra overjålete plastvrak, biler som folk føler de MÅ ha - men som de absolutt ikke har råd til. Harry har intet med merke å gjøre, det er eiere som gjør hele greien det.

Biler er et transportmiddel. Et redskap, verktøy og i noen tilfeller hobby. Å kalle enkelte biler harry er å påta seg stilpoliti-status.

God gammel Lada :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_HARRY_*

Det jeg synes er MEST harry er store idiotiske SUV`er, og gamle stygge volvoer osv som er "styla", samt japsebiler som er "styla".

Harry defineres som noe, eller noen, som ikke tenker lenger enn sin egen nese. Biler som er miljødrepere er bla. harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ådd Harry
God gammel Lada :)

Ladan er så dødsharry at den blir digg med et par tusenlapper i kjøkkenstyling.

Har selv hatt en 1500 med TC Abrth motor, stort coop på panseret, sort med gule flammer langs sidene, aluspoiler av handlevogn type osv.

Helmax kjerre! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ern Ern
harry

Konklusjon: Vanlige biler som er blitt "pimpet" er harry. Eneste stedet crustom lakkering hører til er på hot rods.

Dette er vel en Lotus Omega, utviklet av britiske Lotus. 3,6-liters sekser på 377 hk og Corvette LS-1 girkasse. Ikke en standard oppråna Omega altså, selv om man fort kan tro det om man ikke kjenner til Lotus-modellen.

Alldeles ikke en bil jeg kunne tenke meg å ha, men slett ikke harry i mine øyne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harry nok? Lada Niva

Eller gjelder det ikke så lenge de ikke er til bruk på veien,hehe...

Nei den er ikke harry, den er det synd på... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...