Gå til innhold

Bukser med høyt liv på menn!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha sett en mann med gå med det i hele mitt liv. Er det noen sjanse for at det gjør comeback? :ler: Enhver 80 tallshelt trengte jo høyt liv!

Videoannonse
Annonse
Gjest virvelvind
Skrevet
Er det noen sjanse for at det gjør comeback?

Jeg håper ikke det :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kan ikke huske å ha sett en mann med gå med det i hele mitt liv. Er det noen sjanse for at det gjør comeback? :ler: Enhver 80 tallshelt trengte jo høyt liv!

Har en foreleser som går i sånne bukser, så det finnes nok enda noen 80-tallshelter her og der.. :fnise:

Gjest Sandbekken
Skrevet
Har en foreleser som går i sånne bukser, så det finnes nok enda noen 80-tallshelter her og der.. :fnise:

Haha! skule tror vi har vert utfor samme mann :P læreren min på vgs som også foreleser går ALTID i 80-talls bukser med livet helt opp på magen! Sprettrumpe får han, ja, men vet ikke om det kan overveie for det stygge livet :P

Skrevet

Mmmm,bare spekulerer på hva som er galt så dersom menn bruker bukser med høyt liv,menn må da vel også få kunne lete seg frem og bruke div klær som er behagelig på lik linje som dere kvinner,uten at det skal bli ramaskrik og mokling av den grunn....

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg liker ikke bukser til kvinner med høyt liv heller, så det er ikke noe forskjellsbehandling her i gården. Ser like komisk ut på begge kjønn.

Gjest Gjest
Skrevet

Spesielt lekkert når ballene kommer i klem :ler: Såg faktisk et lekkert 80talls bilde av Kevin bacon i VG eller Dagblad i helga...i høøøy bukse og ba.... i klem mmmmmmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...