lillemor Skrevet 8. juli 2003 #1 Skrevet 8. juli 2003 Det ble sendt en serie på tv for mange (ca15-20)år siden. Hovedrollen ble spilt av Johnny English, film musikken ble veldig populer. Kona til Johnny ble spilt av en av dem som var med i "huset på prerien", tror hun het melissa....? Er ikke helt sikker på hvordan handlingen var.... tror han ble sendt til en øy? Minner også at det var en irsk serie.....? Skjønner noen her hvilken serie jeg sikter til? Hva het den?? Hilsen Lillemor.
Suzy Skrevet 8. juli 2003 #5 Skrevet 8. juli 2003 Storhiten (av musikken) het Six Ribbons og serien het ganske riktig Mot Alle Vindar (nynorsk som det var... ) Suz
Nala Skrevet 8. juli 2003 #6 Skrevet 8. juli 2003 Ååå, den serien var fin :D Den skulle de sendt på nytt igjen. Den Six Ribbons var en nyyyydelig sang. *nynner litt for meg selv*
lillemor Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2003 Tusen takk!!!! Har spekulert på det flere uker.... Nå er sangen lastet ned fra internett. Må vist lage meg ny cd.. Hilsen lillemor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå