Gjest Hmmm... Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Hei! Skal på byn ikveld, og skal gå med en mintgrønn lang topp, som er ganske løstsittende, men den har en inntilsittende del nederst. Prøvde å finne bilde på nettet, men nope... Hva burde jeg bruke til denne toppen? den når til nederst på rumpa, kan dra den over, men den ser best ut når den stopper ca midt på...På fremsiden skjuler den "alt"... :-p hva bruker jeg til? ? ? Bukse? Tights? Strømpebukse??
Gjest dioxide Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Jeg ville brukt en "lakk"tights eller en tykk, grå strømpebukse. Hold deg for all del unna hudfarget strømpebukse da det aldri ser bra ut sammen med korte skjørt/kjoler/lange topper. Ta en lang blazer som ytterjakke og sorte ankelstøveletter/knehøye støveletter. Hva jeg ville gjort =D
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Seriøst! Send da ikke jenta ut på byen i strømpebuksa, med toppen delvis over rompa!!! Ta på deg noe mer buksete du... Da lover jeg å ikke le!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Seriøst! Send da ikke jenta ut på byen i strømpebuksa, med toppen delvis over rompa!!! Ta på deg noe mer buksete du... Da lover jeg å ikke le! Enig.... BUKSE er eneste alternativ!
Rosalie Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 Hvis man har veldig bra kropp kan man ha tights til en slik topp. Men har man litt utrent rumpeparti, tar man på seg bukse, ja, med mindre man vil gå rundt og vise fram saggeræv eller beinræv hele kvelden.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #8 Skrevet 14. mars 2009 Bukse! Eneste alternativ når toppen ikke dekker hele rumpa.
Gjest missLady Skrevet 14. mars 2009 #9 Skrevet 14. mars 2009 Tights når toppen IKKE dekker rumpa? Tights er IKKE bukse, uansett om veldig mange fjortisser tror det er det;) Toppen skal dekke rumpa om man har på tights, men med tighst kan den akkurat dekke hele rumpa og det er greit, iforhold til med gjennomsiktig strømpebukse da det vil se litt slutty ut.. Min mening
Camille Savès Skrevet 14. mars 2009 #10 Skrevet 14. mars 2009 Jeg hadde valgt en bukse til denne toppen, ikke tights, men mulig jeg er for gammel og prippen. Det finnes dog mange fine tighte bukser som er sexy enten i ankelboots eller til pumps.
CocoPiaf Skrevet 14. mars 2009 #11 Skrevet 14. mars 2009 En mørk, helst svart, slimfit (altså ikke sleng og slikt) bukse, ville jeg ha gått for IKKE TIGHTS !!!
Liss Skrevet 16. mars 2009 #12 Skrevet 16. mars 2009 (endret) Siden toppen ikke går nedfor rumpa ville jeg også valgt ei bukse til den. Jeg ville valgt ei stram jeansbukse og et par kule svarte skoletter/ støvletter. Eller evt. noen kule svarte pumps om du har det.. Syns at toppen burde dekke rumpa hvis du skal bruke tights under den! Endret 16. mars 2009 av Liss
Liss Skrevet 16. mars 2009 #13 Skrevet 16. mars 2009 Hm, så nå at det allerede er for seint å gi deg det tipset siden du jo var ute for to dager siden.. Jaja, håper at du hadde en fin kveld på byen da, og at du ble førnøyd med det du endte opp med! http://lissmari.blogspot.com/
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #14 Skrevet 20. mars 2009 Siden toppen ikke går nedfor rumpa ville jeg også valgt ei bukse til den. Jeg ville valgt ei stram jeansbukse og et par kule svarte skoletter/ støvletter. Eller evt. noen kule svarte pumps om du har det.. Syns at toppen burde dekke rumpa hvis du skal bruke tights under den! Stram, svart jeans og kule skoletter. Og armbånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå