Quirky Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Ser at det er en tråd her inne om hvordan få pene negeler, men jeg leter etter et spesifikt tips til en lakk eller lignende jeg kan påføre for å gjøre mine ikke spesielt hardføre negler i stand til å tåle hverdagslige aktiviteter. Har sett at noen har anbefalt proukter før, men finner ikke tilbake til de trådene nå. Har en fra Mavala, men synes ikke den fungerer tilstrekkelig.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Trind. Anbefales på det varmeste. Er en hel serie med negleprodukter som er gode men negleforsterkeren er fantastisk!
Quirky Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 Takk! Opplsyninger om hvor jeg får kjøpt anbefalte produkter ville vært supert!
Hilde Christina Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Jeg sverger til Depends. Vet ikke om du har lest om den hos meg allerede, men har skrevet om den her: http://www.hildechristina.com/2008/10/revi...um-strkare.html
Gjest hopeful Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Trind er kjempebra Vitabutikkene har den iallefall. Sikkert de fleste parfymerier og!
Quirky Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2009 Takk for svar! Hva ligger disse på i pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå