Quirky Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Var innom Beautybasket.no, og under "Medisinsk hudpleie" fant jeg denne. Finner ingen reviews på MAU, er det noen som aner om dette merket er bra?
Gjest Gjest_siri_* Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 jeg fikk det ambefalt etter en time hos hudpleier, kjøpte en av kremene, en LITen en til nesten 700 kr.. d syns jeg var drøyt å sambo syns den lukta dritt.. så jeg har gått over til este lauder på parfymeri for tørr hud for 350 ca.. men helt greie produkter tror jeg.. men jeg føler ikke noe som ikke gjør UNDErverk for huden er verdt SÅ mye penger. enkelt å greit.
Gjest Gjest_keocc_* Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Var innom Beautybasket.no, og under "Medisinsk hudpleie" fant jeg denne. Finner ingen reviews på MAU, er det noen som aner om dette merket er bra? Hei Prøve SKIN TECH det er til rense- den inholde 5-6 PH verdien og er bra til å kontrolere hud din, hvis det er fett hud- ÆSTHETIC LINE også er veldig bra produkt som inholder vitaminer e elle c og mineral og PH. lese på nett WWW.skintech.info produkt er litt dyrt men er bedre en det som selge på apotek. produkt til fett eller tør hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå