Tvilling76 Skrevet 8. juli 2003 #1 Skrevet 8. juli 2003 Er dette virkelig mulig? Er nordmenn så urenslige altså..? Trodde det var en selvfølge å skifte undertøy hver dag og etter hver gang man dusjet, men så feil kan man altså ta...
Dixie Skrevet 8. juli 2003 #4 Skrevet 8. juli 2003 Jeg lurer mere på hvordan de faktisk finner det ut jeg... Og hvorfor noen finne ut at de vil finne det ut.....
Marianne Skrevet 8. juli 2003 #5 Skrevet 8. juli 2003 Jeg lurer mere på hvordan de faktisk finner det ut jeg... Og hvorfor noen finne ut at de vil finne det ut..... helt enig med du i det
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juli 2003 #6 Skrevet 8. juli 2003 Om ikke annet så forsterker jo dette bildet mange har av akademikere som sitter inne på ett svett og støvete kontor. Har de samme klærne 4 dager på rad, dusjer ikke mer enn 1-2 ganger pr uke og synes at hygiene er bortkastet tid. Ufyselig! Minnie
Molanya Skrevet 8. juli 2003 #8 Skrevet 8. juli 2003 Ja, dette er virkelig et stjerne-eksempel på god forskning, og riktig bruk av ressurser ...
VesleBråka Skrevet 8. juli 2003 #9 Skrevet 8. juli 2003 På jobben til kjæresten min er det vanlig å dukke opp i samme tøyet 3 dager på rad, noen ganger 4. Han ble helt sjokka, normale folk, han eldste er 40, de jobber ut mot kunder, de dusjer ofte nok (lukter ikke). Ikke at buksa alltid må vaskes etter 1 dags bruk, men man kan da ta på en annen bukse neste dag, og så første buksa dagen etter? Med annen overdel? De er utdannede mennesker der. Jeg tror det er nordmenn jeg. Det henger igjen etter gammeltiden. Det er jo forholdsvis moderne å dusje hver dag. Da jeg bodde i USA plukket jeg opp noe rart; nordmenn kaster håndkleet til vask etter hver dusj, men kan ta på samme tøyet (ikke undertøy). Amerikanere bruker samme håndkleet noen ganger, men tar alltid på rent tøy etter dusj... man er jo ren når man bruker håndkleet.
Gjest Poirot Skrevet 8. juli 2003 #10 Skrevet 8. juli 2003 Jeg må innrømme at jeg ikke ser poenget med å skifte tøy (annet enn sokker og undertøy) hver dag, når det er rent. Mange synes vel det er kjedelig å gå med det samme hver dag, men jeg synes ikke det gjør noe, jeg (så lenge det er rent og luktfritt). Er jo ikke noe mer skittent enn de som bytter bukse annen hver dag. Men jeg er jo akademiker, så det forklarer jo saken
Ruby Skrevet 8. juli 2003 #11 Skrevet 8. juli 2003 ÆSJ og FYSJ. Trodde da virkelig at det var en selvfølge å bytte truse hver gang man dusjer.... :-?
VesleBråka Skrevet 8. juli 2003 #12 Skrevet 8. juli 2003 Jeg gidder ikke å vaske alt tøy etter en gangs bruk heller, donpedro. Noen ganger kan jeg ta på meg det samme to dager på rad. Det er helst hvis jeg ikke skal noe spesielt da. Men hvis jeg skal på jobb, så er det forskjellige klær hver dag. Om ikke annet, hvis man har på damedress, så kan man ta på annen topp, andre ting til, kanskje andre sko osv. Ikke fordi det er kjedelig å ha på det samme, det plager meg ikke, men fordi jeg ikke føler meg vel med å tasse rundt i det samme. Kanskje det bare er jeg som er litt paranoid
Litago Skrevet 8. juli 2003 #13 Skrevet 8. juli 2003 Nå er det agurktid i Norge ja! Hilsen ei ku som ikke tør å oppgi utdanningsnivå i redsel for å få trusebyttingskommentarer slengt etter seg!
Gjest dorian Skrevet 8. juli 2003 #14 Skrevet 8. juli 2003 > - Single personer skifter oftere undertøy enn personer i parforhold, ifølge Eva Finseth i Dovre JBS. Jeg har mitt på det tørre! Ellers er jeg vel enig med Care: en skikkelig god agurk! dorian
Atmi Skrevet 9. juli 2003 #15 Skrevet 9. juli 2003 Jeg har 20 års utdannelse - har ikke skiftet truse på disse årene jeg. Det syns jeg dere skal ha forståëlse for ettersom jeg jo ikke får sosialtrygd og derfor ikke har råd til ny truse eller vaskepulver.
Rapitap Skrevet 9. juli 2003 #16 Skrevet 9. juli 2003 Jeg har 20 års utdannelse - har ikke skiftet truse på disse årene jeg. Det syns jeg dere skal ha forståëlse for ettersom jeg jo ikke får sosialtrygd og derfor ikke har råd til ny truse eller vaskepulver.
Gjest lurven Skrevet 9. juli 2003 #17 Skrevet 9. juli 2003 Om ikke annet så forsterker jo dette bildet mange har av akademikere som sitter inne på ett svett og støvete kontor. Har de samme klærne 4 dager på rad, dusjer ikke mer enn 1-2 ganger pr uke og synes at hygiene er bortkastet tid. Ufyselig! Minnie deter vel kjent at høyt utdannede har lav sosial intelligens da
Anglofil Skrevet 10. juli 2003 #18 Skrevet 10. juli 2003 Hmmmm......en agurknyhet er den tanken som slår meg....hmm.... Klemz fra:
Irka Skrevet 10. juli 2003 #19 Skrevet 10. juli 2003 Jasså... Så det er grunnen til at jeg ikke har skiftet truse siden jeg var ferdig med videregående.. :o Har alltid lett etter en årsak til min motvilje for trusebytting, og her kom løsningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå