Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Vet du hvorfor NRK ikke har toalett? Det er fordi de sender all dritt på tv. Ja, jeg så den på Norske talenter nå nettopp (web tv). Jeg har ingen anelse om hva i all verden som er galt med meg, men jeg sprutet ut i latter. Jeg lo og jeg ler fortsatt. Ja, jeg synes det var fryktelig morsomt. Men ingen i salen lo, de så jo nesten triste ut. Så, enten så hadde ikke de humor i det hele tatt, eller så har jeg fryktelig dårlig humor, eller så er jeg bare rar. Ja, kanskje alt. Men jeg synes det var morsomt. Synes du? (Må kanskje ses for å synes det er morsomt?). Eller kanskje jeg bare er trøtt? Har nå vært oppe siden 7.30 i dag og har et en litt stressende dag så er litt sliten. Nei, jeg vet ærlig talt ikke. Synes de sa det var tusen i salen. Tusen med dårlig humor? Nei, jeg vet ikke, men det høres da usansynlig ut. Men det viktigste av alt, en god latter vil forlenge nå livet, så jeg vil nå leve ei stund i hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Vet du hvorfor NRK ikke har toalett? Det er fordi de sender all dritten på tv. Sånn, da ble riktig.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Og jeg syntes overskriften var kjempeteit, for jeg har vært på Nrk og vet nemlig at de har toalett. Men takk for den, var det noe jeg trengte i dag så var det å le.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Og jeg syntes overskriften var kjempeteit, for jeg har vært på Nrk og vet nemlig at de har toalett. Men takk for den, var det noe jeg trengte i dag så var det å le. Du vil nok leve ei stund du og ja. Nei, jeg så på det nå, eller ser på det nå. Synes han "som skulle tale til menneskeheten", vinne norske talenter (som han sa) og skrev det klokka 8 kvelden før faktisk var morsom. Men dommerene hjalp jo til. Overskriften ja, synes den var fin jeg, ikke det beste jeg har laget (eller var jo ikke som kom på det da), men gjort er gjort. Har aldri sett dette programmet før. Mye morsomt. Kanskje jeg skal dumme meg litt ut jeg også på tv?
juliane Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Jeg tror bestemt det er du som har dårlig humor. Svært dårlig humor.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Jeg tror bestemt det er du som har dårlig humor. Svært dårlig humor. Ja, du tror det? Eller så er jeg rett og slett svært trøtt. Ingen i salen lo av den vitsen og jeg tror de sa at det satt rundt tusen der. Tusen med dårlig humor? Nei, det tror jeg ikke. Så det er enten meg, eller så er jeg bare trøtt. Men, så har man jo forskjellige humor. Kanskje jeg også synes det var morsomt fordi det var egentlig ganske dumt. "Jeg skal tale til menneskeheten", jeg har planlagt å vinne norske talenter, og skrev foredraget kvelden før. Var noe sånt han sa. Vel, mer useriøst enn det skal man jo lete ei stund etter egentlig. Ting kan jo bli morsomt fordi det blir for dumt også. Men vitsen synes jeg faktisk var bra. Vet ikke hvorfor.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Ja, du tror det? Eller så er jeg rett og slett svært trøtt. Ingen i salen lo av den vitsen og jeg tror de sa at det satt rundt tusen der. Tusen med dårlig humor? Nei, det tror jeg ikke. Så det er enten meg, eller så er jeg bare trøtt. Men, så har man jo forskjellige humor. Kanskje jeg også synes det var morsomt fordi det var egentlig ganske dumt. "Jeg skal tale til menneskeheten", jeg har planlagt å vinne norske talenter, og skrev foredraget kvelden før. Var noe sånt han sa. Vel, mer useriøst enn det skal man jo lete ei stund etter egentlig. Ting kan jo bli morsomt fordi det blir for dumt også. Men vitsen synes jeg faktisk var bra. Vet ikke hvorfor. Nå er ikke Juliane det objektive målet for humor da. Så akkurat det hun skriver er vel kun å ta med ei klype salt. Lo jeg.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #8 Skrevet 14. mars 2009 Vet du hvorfor NRK ikke har toalett? Det er fordi de sender all dritt på tv. Ja, jeg så den på Norske talenter nå nettopp (web tv). Jeg har ingen anelse om hva i all verden som er galt med meg, men jeg sprutet ut i latter. Jeg lo og jeg ler fortsatt. Ja, jeg synes det var fryktelig morsomt. Men ingen i salen lo, de så jo nesten triste ut. Så, enten så hadde ikke de humor i det hele tatt, eller så har jeg fryktelig dårlig humor, eller så er jeg bare rar. Ja, kanskje alt. Men jeg synes det var morsomt. Synes du? (Må kanskje ses for å synes det er morsomt?). Eller kanskje jeg bare er trøtt? Har nå vært oppe siden 7.30 i dag og har et en litt stressende dag så er litt sliten. Nei, jeg vet ærlig talt ikke. Synes de sa det var tusen i salen. Tusen med dårlig humor? Nei, jeg vet ikke, men det høres da usansynlig ut. Men det viktigste av alt, en god latter vil forlenge nå livet, så jeg vil nå leve ei stund i hvertfall. 1) Jeg synes på ingen måte dette var morsomt. 2) Jeg liker NRK 3) Jeg vet at NRK, som alle andre arbeidsplasser i Norge, har toalettfasiliteter
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #9 Skrevet 14. mars 2009 1) Jeg synes på ingen måte dette var morsomt. 2) Jeg liker NRK 3) Jeg vet at NRK, som alle andre arbeidsplasser i Norge, har toalettfasiliteter Jobber du i NRK?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #10 Skrevet 14. mars 2009 Vet du hvorfor NRK ikke har toalett? Det er fordi de sender all dritt på tv. Ja, jeg så den på Norske talenter nå nettopp (web tv). Jeg har ingen anelse om hva i all verden som er galt med meg, men jeg sprutet ut i latter. Jeg lo og jeg ler fortsatt. Ja, jeg synes det var fryktelig morsomt. Men ingen i salen lo, de så jo nesten triste ut. Så, enten så hadde ikke de humor i det hele tatt, eller så har jeg fryktelig dårlig humor, eller så er jeg bare rar. Ja, kanskje alt. Men jeg synes det var morsomt. Synes du? (Må kanskje ses for å synes det er morsomt?). Eller kanskje jeg bare er trøtt? Har nå vært oppe siden 7.30 i dag og har et en litt stressende dag så er litt sliten. Nei, jeg vet ærlig talt ikke. Synes de sa det var tusen i salen. Tusen med dårlig humor? Nei, jeg vet ikke, men det høres da usansynlig ut. Men det viktigste av alt, en god latter vil forlenge nå livet, så jeg vil nå leve ei stund i hvertfall. Hva var det morsomme da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå