Gjest ompa Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Hei! Jeg har sluttet å bite negler og fram til nå har jeg bare hatt en lyserosa neglelakk. Den er for øvrig fin altså, men har lyst til å prøve en ny farge, ettrsom jeg endelig har lange negler! Men hvilken farge er det som gjør seg egentlig? Er det noe spesielt som er in nå, eller en farge som alltid er en sikker suksess? Tenkte jeg skulle ut å titte etter neglelakk i morgen nemlig, så anbefal gjerne en du har vært fornøyd med!
CocoPiaf Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 #C6 Fuchsia av Estee Lauder Holder seg lenge på og er absolutt nydelig !
CocoPiaf Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Tulip Noir av Chanel. Mørkerød. Jeg syns Chanel sine neglelakker er rett og slett elendige, de flasser av 5 min etter det er tatt på :klø: til meg isåfall
CocoPiaf Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Hmm, kanskje jeg bare har hatt litt uflaks med den jeg kjøpte
Gjest Gjest_line_* Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Hei! Jeg har sluttet å bite negler og fram til nå har jeg bare hatt en lyserosa neglelakk. Den er for øvrig fin altså, men har lyst til å prøve en ny farge, ettrsom jeg endelig har lange negler! Men hvilken farge er det som gjør seg egentlig? Er det noe spesielt som er in nå, eller en farge som alltid er en sikker suksess? Tenkte jeg skulle ut å titte etter neglelakk i morgen nemlig, så anbefal gjerne en du har vært fornøyd med! Kanskje litt sent uten,men er så svak for lange sølvnegler. Har dette ofte selv. Hvor lange er neglene dine forresten ?
Liss Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Jeg bruker sjelden neglelakk selv, men de skal visst være lyse nå, leste jeg i et moteblad..
Gjest Gjest_Barcelona_* Skrevet 19. mars 2009 #9 Skrevet 19. mars 2009 Jeg bruker sjelden neglelakk selv, men de skal visst være lyse nå, leste jeg i et moteblad.. Og grå.... Ifølge en artikkel her på KG.... Det blir litt Halloween synes jeg... Titta her så får du ideer til sommeren!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå