Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har sluttet å bite negler og fram til nå har jeg bare hatt en lyserosa neglelakk. Den er for øvrig fin altså, men har lyst til å prøve en ny farge, ettrsom jeg endelig har lange negler! Men hvilken farge er det som gjør seg egentlig? Er det noe spesielt som er in nå, eller en farge som alltid er en sikker suksess? Tenkte jeg skulle ut å titte etter neglelakk i morgen nemlig, så anbefal gjerne en du har vært fornøyd med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

#C6 Fuchsia av Estee Lauder

Holder seg lenge på og er absolutt nydelig ! :)

Gjest Tanita
Skrevet

Tulip Noir av Chanel. Mørkerød.

Skrevet
Tulip Noir av Chanel. Mørkerød.

Jeg syns Chanel sine neglelakker er rett og slett elendige, de flasser av 5 min etter det er tatt på :klø: til meg isåfall

Gjest Tanita
Skrevet

Ojda, mine holder i minst ei ukes tid!

Skrevet

Hmm, kanskje jeg bare har hatt litt uflaks med den jeg kjøpte :trist:

Gjest Gjest_line_*
Skrevet
Hei!

Jeg har sluttet å bite negler og fram til nå har jeg bare hatt en lyserosa neglelakk. Den er for øvrig fin altså, men har lyst til å prøve en ny farge, ettrsom jeg endelig har lange negler! Men hvilken farge er det som gjør seg egentlig? Er det noe spesielt som er in nå, eller en farge som alltid er en sikker suksess? Tenkte jeg skulle ut å titte etter neglelakk i morgen nemlig, så anbefal gjerne en du har vært fornøyd med!

Kanskje litt sent uten,men er så svak for lange sølvnegler. Har dette ofte selv.

Hvor lange er neglene dine forresten ?

Skrevet

Jeg bruker sjelden neglelakk selv, men de skal visst være lyse nå, leste jeg i et moteblad.. :)

Gjest Gjest_Barcelona_*
Skrevet
Jeg bruker sjelden neglelakk selv, men de skal visst være lyse nå, leste jeg i et moteblad.. :)

Og grå.... Ifølge en artikkel her på KG.... Det blir litt Halloween synes jeg...

Titta her så får du ideer til sommeren!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...