Gjest LanaLane Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 I dag skal det jo være ulykkesdagen fredag den 13. Hendte det noe med deg? Jeg tror normalt ikke på sånne ting, men fra vi stod opp i morges så har samboern og jeg krangla og krangla og krangla. Sikkert 7 forskjellige ting vi plutselig ble så forbanna over. Helt sykt! Kanskje jeg har PMS og han har sympatiPMS men lite koselig var det iallefall! :slåss:
Gjest dylan thomas Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Det hender en hel masse ca 302 meter herfra, så er definitivt en fredag den 13. dette ja...
Skvaldersjura Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 I dag skal det jo være ulykkesdagen fredag den 13. Hendte det noe med deg? Jeg tror normalt ikke på sånne ting, men fra vi stod opp i morges så har samboern og jeg krangla og krangla og krangla. Sikkert 7 forskjellige ting vi plutselig ble så forbanna over. Helt sykt! Kanskje jeg har PMS og han har sympatiPMS men lite koselig var det iallefall! :slåss: vel.....Halve Namdalen raste jo ut i sjøen i dag da, så...... Men selv har det ikke hendt meg noe spesiellt, bare latter og sang hele da`n
Gjest Naria Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Fredag den 13. har vært veldig bra for mitt vedkommende. Har plutselig fått mange tusen kroner jeg ikke visste jeg skulle ha.
CocoPiaf Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Fredag 13. er jo den tryggeste dagen i året, folk blir mer forsiktige da så det er mindre f.eks bilulykker som skjer Ellers så var det bare småting som hadde skjedd uansett hvilken dag det hadde vært!
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Det ble slutt med kjæresten min gjennom 5 1/2 år.
Myrthel Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Fredag 13. er jo den tryggeste dagen i året, folk blir mer forsiktige da så det er mindre f.eks bilulykker som skjer Ellers så var det bare småting som hadde skjedd uansett hvilken dag det hadde vært! Akkurat dette tenker jeg også.... Mange er mer forsiktige en slik dag. Personlig er fredag den 13. som en hvilken som helst dag for meg...
Gjest Squill Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 Det ble slutt med kjæresten min gjennom 5 1/2 år. Håper det går bra med deg!
LadyB Skrevet 16. mars 2009 #10 Skrevet 16. mars 2009 En bil kjørte kjempefort i en vanndam, så hele meg (stivpynta selvfølgelig), ble klissvåt av sølevann fra topp til tå. Og det ble kaldt!!!
mysan Skrevet 19. mars 2009 #11 Skrevet 19. mars 2009 Fredag 13. er jo den tryggeste dagen i året, folk blir mer forsiktige da så det er mindre f.eks bilulykker som skjer
Gjest Methuselah Skrevet 19. mars 2009 #12 Skrevet 19. mars 2009 Har det vært fredag den 13 ?... Fikk jeg ikke med meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå