Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Er invitert på fest hvor temaet er film og tv. Jeg og samboer skal gå sammen og hadde vært gøy å vært et par som hører sammen... Noen forslag?
Meaty Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Carrie og Mr. Big! Fin unnskyldning for å kjøpe dyre sko!
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Carrie og Mr. Big! Fin unnskyldning for å kjøpe dyre sko! Hehe den var ikke dum... Jeg har også tenkt litt på James Bond, da kan gubben bruke dressen sin, trenger bare å kjøpe sløyfe, mens jeg kunne kjøpt meg en lang, trang, fin kjole :-) Noen flere tips?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Hehe den var ikke dum... Jeg har også tenkt litt på James Bond, da kan gubben bruke dressen sin, trenger bare å kjøpe sløyfe, mens jeg kunne kjøpt meg en lang, trang, fin kjole :-) Noen flere tips? Noen flere? Kan godt være noen man må kle seg ut mer for å være også... Alle tips mottas med takk!
Gjest Wind Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 (endret) Sambo, den nerden, foreslo det gifte paret i Fantastic Four. Ellers: Hva med Titanic-paret? Aragorn og.. hun... dama... i Ringenes Herre? Neo og... dama.. i Matrix (det kunne jo vært skikkelig kult da. )? Ellers for filmpar, så kan du ta en titt her: http://www.imdb.com/chart/top En god del berømte filmer, og noen har sikkert et par. Forrest Gump og dama? Eller noen fra Hotel Cæsar? Wall-E og dama! Endret 14. mars 2009 av Wind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå