Gjest gjest... Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 er det noen her som har fridd til han, og hvordan gjorde du det?????
Fantorangen Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg fridde til min kommende mann på skuddårsdagen i fjor. Vi hadde vært sammen i over 6år, og han fridde jo ikke, så da var det bare å benytte sjansen da Så den 30mai skal vi det blir bra Vi gleder oss masse begge to:) Endret 13. mars 2009 av Mai brud
Kanutten Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Jeg fridde også på skuddårsdagen i fjor. Kjære er Liverpoolfan, og jeg fridde på liverpool.no med dikt og bilde.
Fantorangen Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Min er også Liverpool fan, men jeg var ikke så tøff da
Gjest gjest... Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 ok kossn tok han det? samboer sier jo at han ikke vet hvordan han hadde reagert hvis æ hadde fridd, men han kan vel ikke finne på å si nei?.....det går jo ikke ann..ko tøff dokker e jenter:) har dere foressten funnet kjole? syns www.jkdress.com har så finne kjoler....
Kanutten Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Jeg så ikke reaksjonen på samboer ettersom han var på jobb da han leste den. Men han har fortalt at han ble rørt, og han er nok litt stolt over frieriet nå. Det ble jo litt diskusjon på forumet på liverpool etterpå, og der er han iallefall stolt. Jeg ble veldig rørt da han ringte og sa ja, og at han hadde kjøpt roser til meg på tur hjem. :rødme:
Gjest ja det var jo snilt:) Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 ja det va snilt, vet nu ikke helt hvordan min kar hadde tatt det, men må snart ta saker i egne hender ser æ...ska først lage middag til han å se ka han da sier....kommer vel til å fortelle det her etterpå tenkte gjøre det i morgen kveld når han kommer ned fra fjellet...sjekk mandag da:) Camilla...
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #8 Skrevet 14. mars 2009 Jeg hater frierier. Jeg kan virkelig ikke fordra tanken på at jeg skal gå og vente og være kjempeglad den dagen mannen bestemmer seg for at han vil gifte seg. Jeg ga derfor tidlig min kjære beskjed om at hvis han planla noe så tåpelig som et frieri, ville han få nei. Etter syv år sammen følte jeg meg endelig klar for å være gift. Da snakket vi litt om hvordan vi ønsket å gjøre det. Vi var enig om at ambassadebryllup var det beste for oss, helst i Pars. Noen dager etterpå søkte jeg opp hjemmesiden for ambassadebryllup i Paris og fant ut at det kun var to dager ledig neste vår. Jeg sa da, litt humoristisk, "hvis vi skal gifte oss neste år blir det den 12 eller den 19....". Hvorpå han svarte "skal vi ikke bare booke den 12. da?". Så hvem som fridde vet jeg ikke, men gift ble vi........
Fantorangen Skrevet 14. mars 2009 #9 Skrevet 14. mars 2009 Kjole er kjøpt og sydd om. Har kjøpt den på Kristins i Lillestrøm. Hentet den i går og er kjempe fornøyd, kunne ikke valgt noen annen det er jeg helt sikker på...
jezza86 Skrevet 14. mars 2009 #10 Skrevet 14. mars 2009 Jeg fridde også på skuddårsdagen i fjor. Samboer ble veldig glad, og det var veldig fint. Vet at han hadde sett for seg at han skulle gjøre det, og at han kanskje ble litt skuffet... Men når de ikke får fingeren ut, så
Cæmis Skrevet 14. mars 2009 #11 Skrevet 14. mars 2009 Samboer fridde til meg. Jeg er veldig tradisjonell på dette området og ville aldri ha fridd selv, men synes det er hyggelig å høre at andre jenter tar saken i egne hender!! :D Hadde ikke han fridd hadde vi aldri blitt gift tenker jeg...hehe men så er han tradisjonell på dette området og så jeg 'bekymret' meg ikke akkurat !
cogito Skrevet 15. mars 2009 #12 Skrevet 15. mars 2009 Han fridde. Det var ein gong me snakka litt om at me kunne tenkje å gifte oss, og då var det vel eg som tok initiativet. Då sa han at han gjerne ville få lov å fri, og nokre veker seinare fridde han. Og det kom overraskande på meg likevel, og var veldig romantisk!
eleit Skrevet 15. mars 2009 #13 Skrevet 15. mars 2009 Jeg fridde også på skuddårsdagen i fjor. Kjære er Liverpoolfan, og jeg fridde på liverpool.no med dikt og bilde. Ligger frieriet der enda?? Hadde vært spennende å lese
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå