Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker 75c og kjøper stort sett undertøyet på hm. Det er så forferdelig stor forskjell på størrelsene der noen ganger passer den perfekt andre ganger blir den for liten. Noen ganger står forstykket rett ut og ikke ligger inntil huden og noen ganger legger noe av puppen seg over bh-kanten så den blir dobbel på en måte. Betyr dette at jeg bør gå opp til 75d eller at jeg bør ned i omkrets? Prøvde å gå opp i omkrets men da ble bh`n for vid selvom cupen passet i noen av dem. Men cupen blir ofte for stor i 80c.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner igjen det med at puppen blir dobbel og det er IKKE pent!! Det høres ut som om du kanskje trenger 75d. Jeg har akkurat innsett at jeg måtte gå opp til det, og jeg må si det ser mye bedre ut :blunke: Men er det ikke bare å prøve seg fram da? Det varierer jo en del, og ofte kan det vel være skjæringen på bh som gjør at puppen blir dobbel.

Gjest Poirot
Skrevet

Dobbel pupp betyr at du må ha større cup. Det kan bety at du må ned i omkrets også, hvis du har større cup.

Blir bhen trukket opp bak på ryggen, må omkretsen være mindre.

Gå i en ordentlig bh butikk og kjøp deg en, der får man masse hjelp av flinke damer. Så finner du ut hva du trenger.

Hoppet selv fra 75 c til 70 e etter et slikt besøk... Og har fått et nytt liv!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ellers så varierer størrelsene litt fra produsent til produsent, derfor bør bh'ene alltid prøves før kjøp!

Skrevet
Jeg bruker 75c og kjøper stort sett undertøyet på hm. Det er så forferdelig stor forskjell på størrelsene der noen ganger passer den perfekt andre ganger blir den for liten. Noen ganger står forstykket rett ut og ikke ligger inntil huden og noen ganger legger noe av puppen seg over bh-kanten så den blir dobbel på en måte. Betyr dette at jeg bør gå opp til 75d eller at jeg bør ned i omkrets? Prøvde å gå opp i omkrets men da ble bh`n for vid selvom cupen passet i noen av dem. Men cupen blir ofte for stor i 80c.

*iler til*

Du må ikke finne på å prøve deg på større omkrets når bh'n er for liten - det er å gjøre vondt verre! :o

Mitt råd er (akkurat som Donpedro anbefaler) å gå til en skikkelig undertøysforretning og få hjelp der. Alternativt - prøv deg fram med størrelser!

Det høres for meg ut som du må opp ivertfall en størrelse i koppen - og kanskje ned et hakk i omkrets (til 70 D evt 70 DD). Prøv deg fram og skaff deg kvalitetsundertøy - det er SÅ viktig for velværet! 8)

Lykke til!

Suzy :wink:

Skrevet

du må slutte å handle på hm, for det er bare fryktelig dårlig kvalitet og vonde bh`r. kjøp triumph eller noe, de er kjempegode!

Skrevet

åhh, blir slapp og syk bare jeg hører om HM bh`er!! De suger, rett og slett! Har ingen bh`er for folk som passerer B cup, det er min erfaring!!!

Jeg for min del har begynt å handle på Lindex, og er ganske fornøyd!!

Skrevet

Takk for svar jenter! nå er jeg tilbake igjen! har vært borte en uke pga uvær som ødela isdn boksen, men nå er jeg tilbake. Syns hm har mye pent jeg, men bør nok skaffe meg kvalitetsundertøy ja.... Men Lindex har så mye kjerringaktig! Og har bare gigantiske truser! Og ofte finner jeg ikke string som matcher trusa. Er så kresen og snobbete at jeg må ha sett! Virker som minste truse str der er 44. Jeg bruker 34... Auds undertøysalong har mye lekkert da, men billigste bh der koster 500 kr... Noen som vet hvor det selges stilig triumph undertøy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...