Quirky Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Vurderer å kjøpe denne, men lurer på hvilken nyanse jeg skal velge. Var innom et parfymeri, og fant en nyanse som passet godt, men har lest at denne foundationen blir mørkere på huden (iallefall blir den flytende det) en stund etter påføring. Blir Forever i kompaktversjon også mørkere, eller er det bare den flytende? Erfaringer med denne, både den kompakte og flytende, tas i mot med begeistring!
Honesty Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jeg fikk utslett av den flytende, sånn apropos. Hvis du vil ha noe som sitter bra og som gir en flott finish til alle hudtyper, anbefaler jeg Estee Lauder Doublewear Light. Jeg brukte denne på bryllupsbildene som ble tatt i over 30 plussgrader, og den holdt hele dagen uten å forandre seg.
Quirky Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 Åhh, det høres lovende ut! Takk! Det er jo holdbarheten som har fått meg til å snuse på Forever. Er lei av mineralmakeup som ikke holder, selv med primer og finishingpudder.
Kamelia83 Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Åhh, det høres lovende ut! Takk! Det er jo holdbarheten som har fått meg til å snuse på Forever. Er lei av mineralmakeup som ikke holder, selv med primer og finishingpudder. Jeg også. Jobber nattevakter, og må jo nesten sminke meg på nytt før jeg drar ettersom mineralsminken ikke holder så lenge. Prøver jeg å friske opp syns jeg det fort blir skjoldete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå