Gjest jentejente Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Føler meg så skrekelig "teit" når jeg skriver dette.. Har bodd i oslo ca. 2år nå. Jeg trives her absolutt, men jeg synes det er vannskelig å få nye venner. Har endel venner fra den byen jeg egentlig kommer fra (som også bor i oslo), men jeg vil gjerne ha flere. Så når jeg ikke studerer eller har en jobb som skaper nye vennskap må jeg gjøre det på en annen måte. Håper ikke dette får meg til å virke som en gammel dame med 30 katter... for jeg er virkelig ikke den typen. Hva sier du/dere, finnes det flere i samme båt?
angeleyes Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Hvis du går ned på "Treff" emnet lenger ned på hovedsiden til forumet finner du flere i samme båt. Endret 13. mars 2009 av angeleyes
Morgause Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Du kan jo engasjere deg i studentersamfundet? Det kan være litt vanskelig til å begynne med, men hvis du pusher på er det ganske mange venner å få i internmiljøet der..
MissStiles Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Hvis du går ned på "Treff" emnet lenger ned på hovedsiden til forumet finner du flere i samme båt. Jepp, prøv det! Jeg har blitt kjent med flere gjennom KG..
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Jeg har bodd i Oslo hele livet jeg, og sliter med det samme! Flyttet nemmelig fra alle vennene mine, og når jeg kom tilbake var de flyttet, så nå sitter jeg her da... Er neimen ikke lett det dere der, rart det skal være så vannskelig...Er jo sammen med andre, men dette er for det meste "lånte venner" som jeg kaller det. De er liksom venner av bekjente eller bekjente som har venner som de er bedre venn med enn meg. Jeg låner de liksom for en sammenkomst, fest, dag osv men når alt kommer til alt er det ikke noen jeg anser som gode venner jeg kan ikke sankke med om alt, og det er ikke opplagt at jeg drar på ferie med noen av de, eller feirer nyttårsaften og 17 mai med osv. Tar liksom tak i de som er "ledige" eller har en plass tilovers, tilfeldigvis noen som kan her, eller en invitasjon der...Savner en ekte venn som bare er min!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå