Gå til innhold

Noen som bor i Svelvik?

Anbefalte innlegg

Gjest flyttefot?
Skrevet

Vi vurderer å flytte..

Noen som vet noe om Ebbestad barnehage og Ebbestad barneskole?

Lurer på om det er en bra barnehage og skole?

Hilsen en mamma, muligens på flyttefot..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ingen som har barn som går på denne skolen eller i denne barneskolen? Eller kjenner noen? Eller har hørt noe?

Skrevet

kjenner ikke til skolen og barnehagen men området generellt har mye barn. virker som det er en del aktivitetsmuligheter der og ut i fra det jeg ser når jeg er i området.

vet ikke om det hjalp noe men :)

Gjest flyttefot?
Skrevet
kjenner ikke til skolen og barnehagen men området generellt har mye barn. virker som det er en del aktivitetsmuligheter der og ut i fra det jeg ser når jeg er i området.

vet ikke om det hjalp noe men :)

Bedre enn ingenting. :gjeiper: Takk.

Skrevet

Jeg vet i alle fall at det er veldig lett å komme til hos legene i Svelvik når man er syk, det kan jo være et pluss!

Skrevet

Jeg bor ikke i Svelvik nå, men er oppvokst der og gikk da på Ebbestad barneskole. Begynner jo å bli noen år siden, men foreldrene mine bor fortsatt like i nærheten så hører jo ofte om skolen enda. Det er en bra barneskole, og det kryr jo av unger på Ebbestad/mariås, så er et flott sted for unger å vokse opp. Gode fritidstilbud er det også. Og det er jo tett innpå skogen og marka så det er masse gode turstier både sommer og vinter. Det eneste er at det er jo en liten by, så når ungene blir eldre så kan det være litt lite å finne på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...