Gå til innhold

Jeg bestilte pakke i fra Asos den 23 februar

Anbefalte innlegg

Gjest Mss UJ
Skrevet

Heisann som du kan se så har jeg bestilt pakke i fra Asos, faktisk 2 stykk bestilte den ene 23 februar

og summen ble på under 200 kr så det skal ikke være toll på den ..

og den pakken som ble bestilt den 3 mars er det heller ikke toll på begge har en verdi på under 200..

Men har fremdeles ikke fått de enda:( tar det virkelig så lang tid? hvor fort fikk du pakken din da du bestilte? og hvor lenge har du måtte ventet? begynner å bli litt redd det kansje ikke kommer noe pakke:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den du bestilte 3. mars er det for tidlig å bli bekymra for, men jeg ville sendt en mail og hørt angående den første, for den skulle du ha fått :jepp:

Men det ordner seg nok skal du se.

Gjest Mss UJ
Skrevet

Tusen takk for svar det var litt beroligende at det kansje ikke er så unormalt med litt lang tid :)

Er første gang jeg har bestilt derfra er så vant med at h&m f.eks sender så fort:fnise:

Men men har send asos en mail nå så får se hva de sier

Skrevet

Jeg har bestilt 2 pakker fra Asos, og det tok 11 og 12 dager før jeg fikk de. Men da har jeg ikke telt virkedager, bare dager - og ikke fra de ble sendt, men fra de ble bestilt :P

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bestilte også fra asos rundt den tiden, og har heller ikke fått pakken. Venter spent hverdag, men neeida.Håper på imorgen,hehe :popcorn:

Gjest Mss Uj
Skrevet

FOR NOE DRITT FIKK DENNE EMAILEN FRA ASOS NÅ

Thank you for your email.

In regards to order number --------, it would appear that this order has been lost in transit, unfortunately we do not have any more of these items in stock so I have issued a full refund which will show in your account in 5 to 10 working days.

OG DET FORTELLE DE MEG NÅ :kjefte: ER SÅ SINT JEG VILLE HA DEN VESKA :snurt:

Skrevet

Når skulle de ellers fortalt deg det? De har da ikke hatt noen anelse om at du ikke har fått pakken.

Har opplevd at pakker fra ASOS tilsynelatende har forsvunnet i posten, men dukket opp opptill et par måneder senere. Så det er enda håp.

FOR NOE DRITT FIKK DENNE EMAILEN FRA ASOS NÅ

Thank you for your email.

In regards to order number --------, it would appear that this order has been lost in transit, unfortunately we do not have any more of these items in stock so I have issued a full refund which will show in your account in 5 to 10 working days.

OG DET FORTELLE DE MEG NÅ :kjefte: ER SÅ SINT JEG VILLE HA DEN VESKA :snurt:

Skrevet

Jeg bestilte den 22 februar, og fikk min idag... Det tok jaggu sin tid.

Handla for 650 kr, så den ble stoppa i tollen.

Sist gang jeg bestilte tok det rett over en uke, og den var også innom tollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...